Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha 

MISTRAL94 schreef:ReneZ schreef:ik vind het zelf ook netter, maar om nu om half 6 sochtend al te staan vlechten gaat me ook weer wat te ver
Je moet er wat voor over hebben![]()
Ik ben van mening dat je wel je paard hoort te vlechten. Dan maar wat vroeger opstaan of wat dan ook.
Het is tegen mijn principe om niet te vlechten, ik zou bijvoorbeeld ook nooit zonder jasje starten (bij hoge temperaturen)Er zullen ongetwijfeld juryleden zijn die het gewoon door de vingers zien!

MISTRAL94 schreef:ReneZ schreef:ik vind het zelf ook netter, maar om nu om half 6 sochtend al te staan vlechten gaat me ook weer wat te ver
Je moet er wat voor over hebben![]()
Ik ben van mening dat je wel je paard hoort te vlechten. Dan maar wat vroeger opstaan of wat dan ook.
Het is tegen mijn principe om niet te vlechten, ik zou bijvoorbeeld ook nooit zonder jasje starten (bij hoge temperaturen)Er zullen ongetwijfeld juryleden zijn die het gewoon door de vingers zien!
Misschien kun je toch de dag ervoor een plekje vrijmaken om toch te vlechten! 
_xLarax_ schreef:Het staat natuurlijk wel mooier maar het maakt voor mij niet zo heel veel uit maar het staat natuurlijk wel mooier maar ik zou eerlijk gezegd ook niet 6 uur me bed uit gaan om knotjes in te doen. maar kan je dan niet aan iemand anders vragen of die het wil doen ofzo?
maar invlechten heeft natuurlijk iets moois
Als het verzorgde getrokken manen zijn, kan dit toch geen kwaad