ik vind het ook heel leuk we kunnen er deze keer niet heen omdat we op vakantie zijn maar ik kom meetsl met heel veel dingen trug terwijl ik voor 2 dingen kwam maar ik ben er altijd tevreden over hoor
Anoniem
Geplaatst: 05-10-02 14:20
Ik werk al 3 jaar bij hyporama, en heb elke tentenkamp meegemaakt. Ik zeg eerlijk.. het gaat er nooit helemaal eerlijk aan toe, maar daar ben ik het ook niet mee eens. De aanstaande tentenkamp is van 16 oktober t/m 22 oktober. Voor de geintresseerden kan ik de folder hier wel even opgooien of het naar je mailen/Pben.
Ik zal alvast wat tips geven :
1 : Partij pikeur broeken, wees hier snel bij, want je hebt er mooie tussen zitten en die zijn uiteraard het snelst weg. Soms worden ze nog bijgevuld, maar denk dat dat een kleine kans is, of je wilt een broek in een mislukte mosterdkleur.
2 : Dingen als zwepen en dekens, worden bijna elke dag bijgevuld, die we op voorraad hebben, dekens als weather beta die nog uniek zijn, heb je een kleine kans van en is er maar een beperkte voorraad van, hier dus ook snel bij zijn.
3 : Fleece dekens zijn er in overvloed en worden steeds aangevuld, net als de nylon uitrijdekens. Ik zag hier ergens staan dat iemand de verkeerde maat had meegekregen, als je twijveld aan de verkoper vraag het dan nog altijd aan een andere verkoper(ster) die er staat. En zorg ook dat je zeker bent van de maat van je paard. Het is niet zo moeilijk : (dit is slechts een overozichtje die het meest voorkomt, je hebt uiteraard twijfl gevallen net als mijn paard )
ik heb zelf voor mijn paard van 1.62 een deken maat 205, omdat hij grof is. Maar ook paarden van 1.65 kunnen maat 1.85 of 1.95 hebben, dus zorg dat je goed de maat weet. Ik weet het, ben erg bekend met allerlei dekens, dus kom gerust naar een meisje met lang blond haar, naar verwachten sta ik deze keer, elke dag s'avonds bij de dekens.
Hebben jullie vragen over eventuele aanbiedingen, of die snel weggaan, en of deze nog regelmatig worden aangevuld, zal ik ze graag beantwoorden, het is voor mij een kleine moeite en maak er ook weer mensen blij mee.
ik hoor het wel Groetjes Shanna
Sizzy
Geplaatst: 05-10-02 15:14
aniquelandzaad schreef:
Is er omg. Delft eigenlijk ook zoiets? Wanneer???
Delft ligt toch vlak bij Rotterdam? En in Rotterdam is Hypodrama
Rhys
Geplaatst: 05-10-02 16:13
Germie: De aanbiedingen van hippo assen zijn te bekijken op www.hippo-assen.nl!
Anoniem
Geplaatst: 07-10-02 19:09
Sizzy je heb gelijk! Zeg, ShannaY, kan je niet ff wat rezerveren! haha! Ik ga er zeker heen! Nog andere bokkers die naar tentenkamp gaaN?
Anoniem
Geplaatst: 07-10-02 20:29
Wat wil je gereseveerd hebben
Anoniem
Geplaatst: 08-10-02 17:15
de rijbroeken natuurlijk! Ik ren gewoon naar de rijbroeken als ik daar ben! Sta jij savonds bij de dekens? dan ga ik ff kijken! Vanaf hoelaat?!
Anoniem
Geplaatst: 08-10-02 19:06
Uhhh, het is idd het verstandigst om direct woensdag naar de broeken te rennen ja !!! Woensdag ben ik er waarschijnlijk de hele dag ja, tot s'avonds, mits ik mijn paard al heb gedaan.
Anoniem
Geplaatst: 11-10-02 19:15
He leuk! Dan zie ik je denk wel!
phoenix4ever
Geplaatst: 11-10-02 19:22
ik kom waarschijnlijk ook woensdag. ik wil iig foenegriek en handschoenen o 'ja en thermoboots. heb je daar nog info over?
Concorde
Geplaatst: 11-10-02 19:59
ik kom ook woensdag, ik wil een zweetdeken, een wollen of eentje van fleece. Zijn die fleece en die wollen nog een beetje mooi/dik?
Anoniem
Geplaatst: 12-10-02 15:00
Alles er is vrijwel veel van wat jullie nu vragen. Fleece dekens zijn niet echt dik, we hebben wel mooie dikke, maar daar betaal je ook echt voor. Wollen zijn wel in de aanbieding. Tot dan allemaal
PridesRanch
Geplaatst: 12-10-02 19:27
Ik was dus bij de hypo-winkel WAT VRESELIJK! Lelijk ingericht, dingen als beschermers gewoon in een bak geflikkerd en alleen tl-balken, grijze wanden, vloeren en plafonds, ben toen naar Divoza Zoetermeer gegeaan en dat was een verademing!
Anoniem
Geplaatst: 12-10-02 20:37
welke hypo winkel ??
annemieke21
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 20:41
wil iemand woensdag vertellen hoe hippo was?? en vertellen waar het is? adres? kom je er makkelijk met de trein?
schatjuhh
Geplaatst: 12-10-02 22:57
hebben ze ook een website?
Anoniem
Geplaatst: 13-10-02 15:39
annemieke21 schreef:
wil iemand woensdag vertellen hoe hippo was?? en vertellen waar het is? adres? kom je er makkelijk met de trein?
Je stapt met de trein bij station Lombardijen uit.. daarna loop je langs de shell op een fietspad, aan het einde naar rechts en dan zie je het al voor je liggen. Het ligt bij een tunneltje. Adres= Gouderakstraat .... ??
bol
Geplaatst: 13-10-02 18:22
mijn dochter heeft bij hipporama gewerkt en wist percies wat er in het tentenkamp lag alles wat uit de collectie ging of was .soms ook goede spullen maar dan moet je er gauw bij zijn ,zo vroeg mogelijk en de eerste dag anders grijp je mis maar gezellig is het wel.het nieuwe tentenkamp is op16 oktober t/m 22oktober in rotterdam van 10.00 tot 21.00.
Anoniem
Geplaatst: 13-10-02 18:49
kan je er ook met het openbaar vervoer komen? Of kunnen we misschien met iemand vanuit delft meerijden?
pmarena
Geplaatst: 13-10-02 18:57
Ai ai ai , is het weer tentenramp-tijd ?
Idd oppassen met wat er ligt , je kunt het treffen maar meestal zijn er verschillende kwaliteits-categorien : de oliebol , de Super-oliebol , en Gaat Wel.... en die ene procent die dan nog over is dat is helemaal top en een superkoopje , het kan dus zeker wel maar ren er direct naartoe
Je kunt ook met de Metro naar Zuidplein gaan en daarvandaan de bus nemen naar industrieterrein Hordijkerveld d8 ik. Weet verder niet meer welke bus hoor , maar uitstappen bij de drukkerij op het hoekje.