Welke optie zouden jullie nemen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Welke optie zouden jullie nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:26

Komen de paarden in de winter ook buiten? Dat zie ik namelijk nergens staan.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:46

dat is een moeilijke keuze.

ik vind stalling 1 wel prijzig maar aan de andere kant krijg je er vel voor terug!
je moet alleen goed naar denken of je wat aan die lessen hebt, kunnen zij jou wat leren?
en wat als je ooit het idee hebt dat die lessen je niet meer verder helpen en er mee wilt stoppen blijf je dan nog gewoon voor die lessen betalen in pensiongeld?
dat vind ik dan weer niet zo goed!
aan de andere kant zitten al je vriendinnen daar en is er een leuke kantine, dat is ook heel veel waard want het is gezelliger als je met een paar man lekker kunt paardrijden en erna kunt kletsen en wat drinken!

stalling 2 is goedkoper, maar er komt stro bij!
de prijs van stro verschilt meestal per zomer, dat hangt af van het weer en of het stro goed is!
regend het veel heb je minder goed stro dus dan is het goedkoper!
maar je zou eerst eens moeten gaan informeren naar de prijs van stro en zo uitrekenen wat je daar per maand uiteindelijk kwijt zou zijn!
maar ik denk dat je uiteindelijk ook makkelijk aan de 200 euro per maand zit dus moet je je afvragen ofdat is wat je wilt, als je op stal 2 ook rond de 200 euro kwijt bent en je vind het op die andere stal zoveel leuker dan maken die paar tientjes ook niet meer zoveel uit!

succes Haha!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:39

Cayenne ik weet ook niet meer of het er staat maar het is in de zomer weidegang en in de winter stal en een tijdje paddock. Dit geld voor zowel de manege als de pensionstal. En als ik daar dan ook over nadenk lijkt mij die pensionstal nóg beter omdat ze op de manege soms in een hele rij staan om hun paard los te kunnen laten. En dan nog het euveltje dat de manege geen echte paddock heeft maar gewoon de buitenbak gebruikt, als je dus je paard wilt losgooien moet je eerst aan iedereen vragen of ze niet toevallig wilde gaan rijden anders heb je pech.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:11

Denk, dat de pensionstam een goede keuze is; Rustiger, je paard kan er waarschijnlijk vaker uit, en betere mogelijkheid tot lessen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:53

stal Bloos

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 11:55

getup schreef:
stal Bloos

Hahaha ach, als de stallen ten onder gaan laten we de paarden in de stam wonen:P

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:15

moeten we wel ophouden met al die bomen kappen, anders blijft er geen stam meer over

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 16:50

getup schreef:
moeten we wel ophouden met al die bomen kappen, anders blijft er geen stam meer over

Dat ik daar niet aan had gedacht, ik ga gelijk de houten konijnen kooi water geven!

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:35

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt met de pensionstal Ja
Zelf heb ik het niet echt voor maneges. Toen ik zelf op een manege reed en zag wat sommige ruiters aan paarden gaven of deden (zonder toestemming Knipoog ) heb ik me voorgenomen om een manege te vermijden.

Ik heb ook enkel optie tot een buitenbak, we overleven al een jaar Knipoog

Summerlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:09

Jaa een manege is gezelliger Cool
Xx