Desiree schreef:nou, afgezien van jaloezie kunnen mensen ook gewoon ongeinteresseerd zijn hoor.
Hier heb ik ook mee te maken gehad en dat kan ook behoorlijk irritant zijn. Toen ik na 15 jaar gereden te hebben eindelijk mijn eerste eigen paard kon kopen, viel het me ook op dat mensen met wie ik jaren lang mee had gereden vaak erg ongeintereseerd deden.
De meeste van mijn oude manege "vriendinnen" hadden inmiddels een paard gekocht. Ik was natuurlijk weg blij dat ik een leuk paard had gevonden en had eigenlijk verwacht dat m'n "paardenvriendinnen" het ook leuk voor me zouden vinden, m'n nieuwe aanwinst wel wilden zien, mee shoppen in de ruitersportzaak en me een beetje zouden helpen met het zadelmak maken. Dat soort dingen. Nou dat viel behoorlijk tegen.
Gelukkig waren er ook mensen die wel leuk reageerden, maar er waren een groot aantal mensen van wie ik wel wat meer interesse had verwacht.
Toen ik met Sydney op haar nieuwe stal aankwam waar ik slechts een paar mensen oppervlakkig kende, waren de reacties veel leuker.
Een halfjaar nadat ik Sydney gekocht had, kwam ik een paar van mijn oude "paardenvriendinnen" tegen op concours, geen van hun had ook maar even geinformeerd naar hoe het met Sydney ging. Zelfs niet diegene waar ik haar van gekocht had. Allemaal hadden ze het veel te druk met zichzelf. Erg "vriendelijk".....
,dan van je eten zeg ik dan maar

aan zeg!
En dat zijn dan vooral de mensen die zeggen dat ze zich nooit met anderen bemoeien! Ja ja..
als ik al dacht.