IlsjePilsje schreef:Gelukkig is het bij ons veel minder. Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen nogal snel gewoon zegt waar het op staat.
Tja, dat doen wij ook! Dat is bij de andere op stal ook helemaal geen probleem, alleen bij die 2....
!!!Citaat:...Er worden ook briefjes opgehangen met dingen zoals "mest opruimen uit de bak als je paard heeft gemest" etc. Dat helpt wel..
Dan krijg je dus dit soort dingen:
Van zondag op maandag, hadden we hier nachtvorst. Ik was al om half 8 op de stal om de paardjes buiten te zetten en te mesten.
Nu moet een van de paarden met nat hooi gevoerd worden en die heeft een grote ton met water waar het hooi in ligt voor de box-deur staan.
"Iemand" (ik wist echt niet wie!) had dit water over de poetsplaats leeg gekiept en het was dus behoorlijk glad toen ik aan kwam.
Ik had dus volgend briefje opgehangen:
"Hoi allemaal, willen jullie ajb geen water over de poetsplaats gooien, want het was glad vanmorgen
" (<-- let vooral op de smiley!!)Krijg ik volgende reactie terug
:"Wie wordt hier met "Hoi allemaal" bedoeld?
Yukon (het jonge paard) is in Mühlstetten en ook Remus (het oude paard) was daar gisteren. Hier is noch gepoets, noch aangebonden, of wat anders gedaan.
Géén gebruik van de poetsplaats gemaakt door C. en/of H.!!
Groet, C.
Ik gisteren maar weer terug geschreven:
"1) Het was niet lüllig bedoelt!!! (er staat ook een *grijns* smiley achter!!!)
2) Wie het niet gedaan heeft, hoeft zich ook niet aangesproken te voelen
!!!(Het was alleen maar een "algemene" opmerking")
Kreeg ik vanmorgen dit briefje
:"Wie zulke mooie brieven schrijft, kan ook z´n naam eronder zetten!
Groet, H."
Ik heb er nog even over gedacht of ik het volgende terug zou schrijven:
"Nee, dat doe ik niet, wil liever anoniem blijven
"Heb dat dan toch maar niet gedaan
! (Let wel, de man is 63 jaar en heeft volgens zijn vrouw
zóóó veel levenservaring
!)
Nu dat ik dit allemaal schrijf realizeer ik me pas hoe erg ik die manege haatte!!