Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nadya schreef:Mijn paard staat het hele jaar door buiten en hem wassen doe ik eigenlijk nooit. Als ik op bokt kijk ben ik een van de weinigen die geen shampoo e.d. gebruikt.![]()
![]()
De staart spuit ik wel regelmatig in met anti-klit/glansspray en ik borstel zijn manen en staart ook regelmatig met een gewone haarborstel. Werkt perfect. Klitten heeft hij nooit en eigenlijk zien ze er altijd prima uit met alle weersomstandigheden.
LiekJuu schreef:Gebruiken jullie gewoon anti-klit of iets speciaals?
LiekJuu schreef:Nadya schreef:Mijn paard staat het hele jaar door buiten en hem wassen doe ik eigenlijk nooit. Als ik op bokt kijk ben ik een van de weinigen die geen shampoo e.d. gebruikt.![]()
![]()
De staart spuit ik wel regelmatig in met anti-klit/glansspray en ik borstel zijn manen en staart ook regelmatig met een gewone haarborstel. Werkt perfect. Klitten heeft hij nooit en eigenlijk zien ze er altijd prima uit met alle weersomstandigheden.
Wat voor ras heb je?
...
Want hier bij de paardenshop hebben ze geen siliconen-vrije antiklit. De meeste i-shops hebben het wel, dus als ik iets bestel dan bestel ik het wel meteen mee
magic_lover schreef:LiekJuu schreef:Gebruiken jullie gewoon anti-klit of iets speciaals?
gewoon anti-klit, ik gebruik meestal uit zon brede oranje fles, weet niet meer welke dat nou is, equistar of equishine.... maargoed die werkt wel fijn vind ik, en verder van de plaatselijke paardenzaak werkt ook prima
LiekJuu schreef:Nadya @ Mooi paardje!
LiekJuu schreef:Lijkt dat of heeft jou paardje ook zo'n dun voorplukje?
LiekJuu schreef:corinatoet @ Hoe duur is dat? en hoe lang kan je er mee doen?
LiekJuu schreef:corinatoet @ Hoe duur is dat? en hoe lang kan je er mee doen?
Henrieke schreef:insprayen met anti-klit en dan onderaan beginnen uit te borstelen (1 hand staart vast houden, 1 hand de borstel) met een gewone haarborstel. En dan langzamerhand steeds verder naar boven doorkammen.
dat is het probleem met yvke,
)
Zoals hier, en bij t poepen nog wel verder: