'Verrommeling van het landschap' en meer blaha.
Gemeenten houden zich liever bezig met het uit de grond stampen van bedrijfsgebieden waarvan de helft van de gebouwen binnen 10 jaar leeg staat... dat vinden ze wel mooi denk ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
randalinpony schreef:Omdat het landschap mooi plat en netjes moet blijven.
'Verrommeling van het landschap' en meer blaha.
Gemeenten houden zich liever bezig met het uit de grond stampen van bedrijfsgebieden waarvan de helft van de gebouwen binnen 10 jaar leeg staat... dat vinden ze wel mooi denk ik.![]()
Lynn_Nikita schreef:idd, nu in elk egval nog niet.
en alles spreekt zich tegen, gemeente zegt mag niet, dierenbescherming zegt het moet
dat je geen hele maneges zomaar mag bouwen ok, maar als je netjes een afdak wilt maken, of kleine schuilstal, vind ik niet dat ze zo moeilijk moeten doen. of een container, paarden weg uit de wei en andere bestemming, verplaats je container toch. Als alles netjes word onderhouden snap ik niet waarom de gemeenten hier zo moeilijk moeten doen
slimmerik schreef:Heeft idd allemaal te maken met bestemmingsplan. Hier in Gelderland komt een bestemmingsplan (2009) Daar mag je op iedere ha. een schuilgelegenheid bouwen.