Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sonjaja schreef:waarom probeer je he niet in de publiciteit te brengen door een belletje of mailtje naar een progrmma als Vier in het land of Hart van nederland ? Misschien dat de plaatselijke instanties dan wakker worden ? Dit is toch te gek voor woorden?
Je haalt je een hoop ellende op de hals als je een dier probeerd te helpen. Mensen draaien het verhaal om en uiteindelijk krijg jij de schuld. Met een beetje publiciteit gaat het misschien beter.

ik zal de politie des noots wel n schakelen maar ken je die mensen ook veder?

Echt goed van ej dat je er iets aan doet en als ze neit terug bellen probeer nog eens te bellen !
iig ik wens je Succes met het redden van die arme paardjes
Olifant schreef:Ik heb ondertussen gebeld, en de inspecteur die zou gaan kijken of het wel echte verwaarlozing was.
Ik ga denk ik toch nog wel foto´s maken omdat ik niet veel wijzer van die vrouw aan de telefoon werd.
Goed idee om de media op te zoeken. Als die niet helpt ga ik dat zeker doen!

Pencill schreef:maare.. je kan wel een bericht sturen naar hart van nederland of zo, maar wat als de eigenaren na de uitzending een bericht sturen over dat zij de eigenaren niet zijn, maar jij? dan heb je een probleem...