Pavo Summerfit koeken

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

texeenmaikey

Re: Pavo Summerfit koeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:07

Tancreda4 schreef:
Over die aura(?) koeken. Zijn die ook anders van smaak? Ik heb namelijk met moeite een doos van die sumerfit koeken opgevoerd aan mijn paard (of iig voor 3 kwart) maar ze vertikt het nu helemaal - Vieeees Nagelbijten / Gniffelen

Volgens mij zijn ze wel anders van smaak. Mijn shetten moeten de summerfit ook niet maar daar in tegen de aurakoeken weer wel.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:23

Ander vraagje over de Aura koeken:

Worden die alleen in zo´n zak verkocht, of ook (net als Pavo Summerfit) in een blok?

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:04

GamblersCup schreef:

Worden die alleen in zo´n zak verkocht, of ook (net als Pavo Summerfit) in een blok?

Alleen in een zak, dan ben je iets goedkoper uit. Ze hebben wel allebei dezelfde samenstelling.

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:15

texeenmaikey schreef:
Volgens mij zijn ze wel anders van smaak. Mijn shetten moeten de summerfit ook niet maar daar in tegen de aurakoeken weer wel.

Waar koop jij de aurakoeken texeen? ... of iemand anders, waar kan je ze kopen in de buurt van Alkmaar?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:18

Inge_ schreef:
GamblersCup schreef:

Alleen in een zak, dan ben je iets goedkoper uit. Ze hebben wel allebei dezelfde samenstelling.

Oh, sinds wanneer dan? Vorig jaar waren het hier nog pakken van 20 kg (of zoiets) en meer dan de helft goedkoper........

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:24

Ik heb ze eindelijk enigszins in de buurt kunnen vinden, de Aura koeken zitten in een blok met papier er omheen, dus niet in karton zoals Summerfit en niet in een zak.

90 stuks zitten er in en de paarden vinden het heerlijk! Nu kan ik stoppen met de muesli en krijgen ze alleen 24/7 gras en de koeken.
Laatst bijgewerkt door GamblersCup op 27-05-07 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonny531

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:25

Ik geef ze ook altijd in de zomer Ja

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:58

Cuubje schreef:
texeenmaikey schreef:

Waar koop jij de aurakoeken texeen? ... of iemand anders, waar kan je ze kopen in de buurt van Alkmaar?

Ik haal ze meestal in Opmeer. Maar als ik het goed heb heeft ranzijn ze ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:35

Bij Pets Place (voormalige Dierenland Kortleve) in Oud-Alblas (ZH) heeft ze alle twee in het assortiment.