Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eigenwijs23 schreef:staan aantal in profiel. maar zijn niet zo duidelijk. hoe je alles wordt ingedeeld ligt toch veelal ook aan de beschikbare ruimte en ideale ligging.
Thirsa_ schreef:Voor de mensen met paarden aan huis: hoeveel grond hebben jullie dan bij het huis?

) Dat vind ik fijner werken. 
kimmie261 schreef:wat een voordeel is,of een nadeel,dat ligt aan jezelf,is dat je wel alleen bent,dus niet gezellig met meerdere mensen op een stal staat,tenzij je natuurlijk thuis evt boxen zou verhuren.
maar het is alleen rijden,alleen al het werk doen,alleen buitenrijden enz..
ik heb er zelf geen moeite mee,maar ken iemand die haar paard aan huis had staan,maar er voor gekozen heeft het dier op een pensionstal te zetten,omdat ze het te eenzaam vond.
ik vind het echt super fijn ( heb ook nog nooit op een pensionstal gestaan) lekker je eigen dingen doen zonder dat mensen zich ermee bemoeien
Vickyyy schreef:Brudoe: Wij hadden twee paarden aan huis. Voordelen: Als er wat gebeurd ben je dicht in de buurt. Makkelijk met voeren.
Nadelen: Stank overlast en als je geen bak in de buurt is.. moet je eerst een heel stuk er heen rijden.. en als je paard/pony dan niet verkeersmak is .. is dat zeker weten een nadeel..
Shenavallie schreef:Stank overlast???????? Paarden ruiken toch lekker
).

) je weet wat ze doen en kunt dat ook zien als je aan het eten bent of op je slaapkamer bent(dit alleen als ze in de voorste wei staan). je kunt lekker doen wanneer je er zin in hebt en zit dus niet opgescheept met tijden waarop je mag komen ed.