Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silenmaup schreef:voor €285 kan je je paard op de manege zetten incl. alles. binnen en buitenbak,paddock,voer,kuilgras,uitmesten,weidegang proffessioneel toezicht en een gratis les.....
ladymagic schreef:Maar dit gaat om 2 paarden als ik het goed begrijp?
Dan vind ik het namelijk wel mee vallen 285 alles inclusief voor 2...
is 140 per paard? Het is niet super goedkoop als er verder geen bak etc. aanwezig, maar ik weet niet hoe het verder met de prijzen in jou regio gesteld is.
pmarena schreef:Voor die 145 euro zou hooi en stro er al bij in moeten zitten , dan was het okee geweest.
Maar aan de andere kant : misschien geeft een ander het er GRAAG voor omdat het een fijn gelegen plekje is , en je wellicht alles zelf in eigen hand hebt ?
Voor de 1 is dat een nadeel , als je liever meer toezicht wilt / meer gezelschap / meer voerbeurten op een dag / geen omkijken naar hooi en stro.
Maar voor de ander is dat een voordeel : geen gedonder met andere mensen en paarden / lekker je eigen gang gaan / niemand die aan je paarden zit te rommelen / zelf goed hooi en stro kopen ipv. slechte kwaliteit die je nog wel eens bij een pensionstal wil krijgen.
Alles heeft z'n voor- en nadelen. Op zich is het veels te duur voor hoe je het omschrijft , maar als er niks beters in de buurt is... daar gaat het om , wat zijn de andere mogelijkheden die je hebt ?
loulou schreef:LCharlotte: die stalling ziet er erg leuk uit![]()
op zo'n stalling zou ik dan liever gaan staan voor dat geld, dan de stalling van de TS