!!maar als die babydoekjes ook zo lekker werken moet ik misschien ook maar eens een pakje gaan halen
zowieso maar een pakje halen voor de soepoogjes van de vliegen

maar als ze daar zo goedkoop zijn ga ik ze daar halen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!

die babydoekjes heb ik al in m'n kast liggen, dus we kunnen meteen proberen
dus die doe ik ook maar even af voor het rollen 
, het werkt echt perfect. dank je voor de goede tip!
eigenlijk stom dat ik daar niet zelf op ben gekomen, had ze gewoon in de kast liggen

ifever schreef:ik gebruik altijd zo'n borstel met lange haren, zo'n cm of 10. de haren zit tussen een harde en zachte borstel in (duidelijk he) tot nu toe werkt dat altijd bij mijn paard!

Silence schreef:@ rakkertje13: Als je het zand niet weg haalt volgens jou, leg me dan eens uit hoe het komt dat je eerste doekje verre van wit is en het 5e - 10e doekje helemaal schoon blijft..
kan je opnieuw beginnen. Olie trekt ook nog zand aan!
zodat het meeste bovenop kwam te liggen. en daarna met de babydoekjes,

Xsander schreef:Misschien 1 keer in de week gaan wassen ? ik weet het ook niet hoormaar als ik hem gewast heb is al het stof eraf
Ik heb er ook 1
Inge_ schreef:Xsander schreef:Misschien 1 keer in de week gaan wassen ? ik weet het ook niet hoormaar als ik hem gewast heb is al het stof eraf
1 x in de week wassen is teveel, is slecht voor de vacht van een paard. Dan was je alle vetten uit de vacht weg zodat hij geen bescherming meer heeft tegen bv. regen.
Als je perse al het zand weg wilt hebben kun je hem eerst met een harde borstel poetsen en dan met een hele zachte, dan gaat al het zand wel weg.
harde zachte borstels krijgen het zand echt niet weg
het is van dat hele fijne zand.