Rijbroeken, wat is 'het goede' merk?????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:52

Ik heb erg goede ervaringen met eurostar, ze slijten niet zo snel als bijvoorbeelde de Horka die ik nu heb, maar die dus erg pillt en al dunner wordt in het kruis. Ik heb in ieder geval weer een eurostar besteld Haha!
Gelukkig kan ik wel op het eerlijke advies afgaan van mijn verkoopster, want zij is ook mijn instructrice en erg eerlijk in deze dingen!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:15

Ik heb nu een Global met een leren kont en een Mondoni Africa, dus ook leren kont.
De tweede geniet mijn voorkeur op het moment!

Mocht ik ooit geld hebben dan wil ik ook nog een echt mooie broek kopen, maar nu gaat het me nog om het functionele!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:34

Ik heb ook de Mondoni Africa gekocht, maar ben er NIET over te spreken,........ Het kunstleer slijt heel snel, er zaten na 1 dag al "bolletjes" op de stof (heet dat nou pillen??? Verward)...... De stof van de rijbroek op zich is wel ok, dus misschien dat ik nog een gewone bandplooi probeer, duur zijn ze niet dus,..........

hisseklis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 19:45

Nou, ik heb die Eurostar nu twee dagen aangehad, waarvan een dag dat ik op de manege heb gewerkt én les heb gegeven. Ze zitten heeeeerlijk! Lekker die steekzakken en stevig spul (=nieuwe collectie, aparte stof zeg...) Ik heb er ook een aangehad van Eurostar met leren- en een met suede zitvlak en kniestukken, tja, het was net of ik een luier aanhad...
Met deze broek ben ik dit tevreden en ik heb er nog een besteld, die haal ik donderdag op. Nog ff afwachten wat ze na een wasbeurd van 30 C doen... Verward

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:19

Pikeur is super goed maar ook lekker geprijsd ik heb nu euro star en die bevalt me ook prima

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:28

Harry's Horse is echt grote troep, snap ook echt niet waarom ze hun produkt niet proberen te verbeteren...
Ze worden onwíjs snel vaal, slijten, krimpen en zitten niet lekker/ mooi bij de knieen.
Nooit meer koop ik ze.

Ik heb een Premier gehad, heb ik jaren plezier van gehad.
Nu heb ik voor het eerst een Eurostar, wauw echt een fijne broek. Zit superlekker, blijft mooi en staat gewoon heel netjes.
Mijn volgende broek wordt zeker weten een Pikeur, die broeken vind ik gewoon écht mooi.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 19:16

Ik ben er net achter gekomen dat de broek die ik heb gehad van iemand (was gestopt met rijden en had een witte rijbroek en ik had een wedstrijd en mocht hem lenen maar mocht hem gelijk hebben!) een eurostar is. Ik wist dat eigenlijk niet, nooit opgelet ofzo. Maar ik vind het een vreemde vorm hebben. Bij mijn rug is hij veel te groot en bij mij kont ook heel erg (loopt echt niet lekker) maar bij mijn knieen is hij weer best wel strak. Ook is het een hele vage maat. Maat 76 (en nee, er stond eerst geen 1 voor.) Iemand een idee van die maat? Ik vind de horka broeken dus veel fijner maar das maar goed ook want deze gebruik ik 1 keer per jaar en de andere 1 keer per week.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 19:42

Anneke schreef:
Harry's Horse is echt grote troep, snap ook echt niet waarom ze hun produkt niet proberen te verbeteren...
Ze worden onwíjs snel vaal, slijten, krimpen en zitten niet lekker/ mooi bij de knieen.
Nooit meer koop ik ze.

Ik heb een Premier gehad, heb ik jaren plezier van gehad.
Nu heb ik voor het eerst een Eurostar, wauw echt een fijne broek. Zit superlekker, blijft mooi en staat gewoon heel netjes.
Mijn volgende broek wordt zeker weten een Pikeur, die broeken vind ik gewoon écht mooi.

Pffff, nou ik heb 1 Harry's Horse rijbroek, een bandplooi. De stof is K*T, slijt heel snel en zit geen rek in. Bij de knieen gaat ie dus heel snel "lubberen" zoals ik dat noem, oftwel er zou nog een 2e paar knieen bij kunnen!!

Ik gebruik m als mn andere rijbroeken in de was zitten, maar anders,..... Misselijk