Gelukkig kan ik wel op het eerlijke advies afgaan van mijn verkoopster, want zij is ook mijn instructrice en erg eerlijk in deze dingen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)...... De stof van de rijbroek op zich is wel ok, dus misschien dat ik nog een gewone bandplooi probeer, duur zijn ze niet dus,..........
Lekker die steekzakken en stevig spul (=nieuwe collectie, aparte stof zeg...) Ik heb er ook een aangehad van Eurostar met leren- en een met suede zitvlak en kniestukken, tja, het was net of ik een luier aanhad...
Anneke schreef:Harry's Horse is echt grote troep, snap ook echt niet waarom ze hun produkt niet proberen te verbeteren...![]()
Ze worden onwíjs snel vaal, slijten, krimpen en zitten niet lekker/ mooi bij de knieen.
Nooit meer koop ik ze.
Ik heb een Premier gehad, heb ik jaren plezier van gehad.
Nu heb ik voor het eerst een Eurostar, wauw echt een fijne broek. Zit superlekker, blijft mooi en staat gewoon heel netjes.
Mijn volgende broek wordt zeker weten een Pikeur, die broeken vind ik gewoon écht mooi.