34 jaar, nieuwe kans geven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jol1

Re: 34 jaar, nieuwe kans geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:21

@Lowara, wat ik bedoel is dat ze beter een jonger oudje kan opzoeken. Ik vind of een veulen of een 34-jarige wel van het ene uiterste in het andere uiterste. Er is toch ook een tussenweg?

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 19:57

@ jol1: Ik snap dat jij het nut van een jong paard eerder in zou zien, maar mijn merrie is 3, en ik héb dus al een jong paard. Verder zijn er vaak genoeg jongere paarden, maar er zijn veel meer mensen die die willen. Ik vind het juist fijn om een 'mega-oudje' een mooie oude dag te kunnen bezorgen. Dus dan maar de mogelijkheid dat hij over een dag dood zou kunnen vallen. Tuurlijk, het doet verdriet, maar in ieder geval heeft hij dan tot op het laatste moment een heerlijk leven gehad. Van veulen naar opa, dat zijn uitersten ja, maar bekijk het van de andere kant: mijn merrie ís al de middenweg.

Maar goed, loze praat, ik kan mijn bom duiten in mijn zak houden, want het gaat toch niet door. Dus volgend jaar een dartel veulen in de wei Lachen

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 20:33

Moest je echt nog voor die pony betalen? Ik zou blij zijn als ik nog een goed adres zou vinden voor mijn oudje. Dan zou ik echt geen geld durven vragen voor mijn pony. (Zelf zou ik trouwens nooit mijn oude paardje wegdoen of verkopen , maar dat is een ander verhaal.)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 21:00

Volgens mij niet, maar ook al had ik er voor moeten betalen, meer dan 25 eurie had ik er niet voor gegeven. Leuk is leuk, maar als hij al eens een leuke oude dag krijgt. Ik vind het ook idioot dat mensen nog geld durven te vragen voor oude paarden. Hij kon trouwens nog wel een buitenritje maken, en een galopje zat er ook nog wel in, stond in de advertentie. Nu geloof ik best dat een oudje nog lekker een stukje kan gaan, maar alleen al uit respect ga je dan een stukje wandelen? Maar ach, er mag denk ik wel een slotje op, want het gaat allemaal een beetje off topic Lachen Iedereen heel hartelijk bedankt voor de tips

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:52

Ik hoop dat je een leuk veulen krijgt volgend jaar en dat je veel plezier van je pony's zal hebben.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 22:30

Dank je Lachen Van Bubs heb ik al verschrikkelijk veel plezier, als haar veulen half zo geweldig word Lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:36

@ TS, vind het erg verstandig en goed van je dat je eerst informatie inwint voordat je er aan begint..
Hoevaak ik hier niet zie of hoor dat er zomaar wat gedaan word zonder er over na te denken?
Jammer dat het niet doorgaat!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 21:57

Dank je Lachen