MysticTinker schreef:En zo'n watervat zelf kopen is toch best duur en we hebben er ook niet veel ruimte voor.
Het karretje is opvouwbaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MysticTinker schreef:En zo'n watervat zelf kopen is toch best duur en we hebben er ook niet veel ruimte voor.

LCharlotte schreef:MysticTinker schreef:En zo'n watervat zelf kopen is toch best duur en we hebben er ook niet veel ruimte voor.
Het karretje is opvouwbaar
simone46 schreef:Nou, ik zou geen tuinslangen gaan kopen, want de druk valt echt wel weg!
Bij ons kon ik al met 50 meter en 2 tuinslangen aan elkaar haast niet meer sproeien![]()
Succes!
Simone
MysticTinker schreef:Als de wei van mij zou zijn geweest dan had ik inderdaad al lang een put laten slaan, dat lijkt me ideaal![]()
Ik kan het altijd eens met de eigenaren bespreken
Alles netjes aangesloten en dan werkt t niet haha! Maar er zijn ook nog apparaatjes die je er tussen zet om de druk te verhogen, dus dan zou het nog niet helemaal voor niks zijn

Nee zo'n apparaatje kan gewoon op de kraan worden vastgezet, en als het water niet meer doorloopt dan begint dat ding te werken
Citaat:rk, haha wie heeft er 200 meter stroomkabel Clown Nee zo'n apparaatje kan gewoon op de kraan worden vastgezet, en als het water niet meer doorloopt dan begint dat ding te werken Haha!