Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) zijn lastig achter een omheining te houden (behalve gaas of iets dergelijks en dat combineert weer niet met paarden/pony's). Ik heb nu al genoeg moeite om de shetjes van mijn vriendinnen achter de draad te houden
bedankt schaapjes
die ontsnappen, zelfs nu dat er onderaan heel laag een extra stroomdraad staat

Nouks schreef:Je ziet het in Nederland eigenlijk nooit, in het buitenland altijd. Daar lopen echt altijd koeien, schapen, paarden bij elkaar. Dus het zal, behalve dat het dus prima kan, vast goed zijn ja.
Ezels er bij zijn trouwens minder handig.
) en kippen op 1 land staan. Gaat prima en de geiten en schapen zijn nog nooit ontsnapt. 
LovingTweety schreef:Ik heb 3 pony's, pakweg 5-6 schaapjes, en momenteel 19 geitjes (13 beebjes) en kippen op 1 land staan. Gaat prima en de geiten en schapen zijn nog nooit ontsnapt.
Wij hebben wel een gaashek, en dat gaat ook prima met de paarden. Ik zal eens kijken of er foto's van in mijn profiel staan en anders zal ik die hier even plaatsen.
alleen mogen de pony's niet bij de schapen haha, dan is het ineens: heey, waar zijn al die schapen nou?
haha
Carolinef schreef:maar hoe zit het met de schapenmest, verwijderen jullie dit.

nielsd schreef:Nouks schreef:Je ziet het in Nederland eigenlijk nooit, in het buitenland altijd. Daar lopen echt altijd koeien, schapen, paarden bij elkaar. Dus het zal, behalve dat het dus prima kan, vast goed zijn ja.
Ezels er bij zijn trouwens minder handig.
Omdat
!
geluksvogel schreef:Wij hebben minischaapjes die weleens los lopen in de wei ja
wij hebben ze altijd aangelijnt!