Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Siddieqje schreef:dadizele ben ik eens gaan kijken : ziet er op zich goed uit jammergenoeg ligt het de verkeerde kant op ==> moet nooit langs daar zijn en heb enkel een brommer.
Werner devrieze geweest: niet mijn ding
Ledegem ook al naar gekeken, op zich goed maar geen buitenpiste en rij liever buiten dan binnen.
Heule reeds geweest, paard kan niet alleen op de wei + rare vorm van piste + nog andere reden maar die is prive (pb voor info)
Sint lievens houtem weet ik zelf niet liggen, volgens mij redelijk ver
Leiedal is vlak naast de deur maar manege en dus niets voor ons.
Vind het niet erg als het niet naast de deur is maar het moet wel wat in de richting zijn van mijn leefomgeving.
Zoals je ziet: er is altijd iets
)

ulestro schreef:bissegem, ligt dat niet dicht bij de gaverranch, gavergoed?
dan heb je ook nog pottes
de crisling riding school ofzo is daar ook in de buurt
je hebt er ook nog die hele sjieke westernstal(wordt ook dressuur en springen gedaan)
dan heb ik daar nog een plaats gevonden(privéstal) met binnen en buitenpiste maar zou dat even moeten navragen aan m'n vader waar dat dat was
bloso waregem
dan ken ik nog een privéstal of 2 zijn in izegem
eentje met binnenpiste en eentje zonder
Der_Loewe schreef:ulestro schreef:bissegem, ligt dat niet dicht bij de gaverranch, gavergoed?
dan heb je ook nog pottes
de crisling riding school ofzo is daar ook in de buurt
je hebt er ook nog die hele sjieke westernstal(wordt ook dressuur en springen gedaan)
dan heb ik daar nog een plaats gevonden(privéstal) met binnen en buitenpiste maar zou dat even moeten navragen aan m'n vader waar dat dat was
bloso waregem
dan ken ik nog een privéstal of 2 zijn in izegem
eentje met binnenpiste en eentje zonder
Die privéstal in Izegem waar liggen die dan juist?
Xx