Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). erleyne schreef:Inderdaad, dat hangt af van het bestemmingsplan, of je naar de Welstandscommissie moet ( ( ik neem aan dat je dat bedoelt met provincie).
Liek_ schreef:erleyne schreef:Inderdaad, dat hangt af van het bestemmingsplan, of je naar de Welstandscommissie moet ( ( ik neem aan dat je dat bedoelt met provincie).
Nee, het bestemmingsplan kan gewijzigd worden maar dat moet via de provincie. Daar heeft de welstandcommissie in principe weer niks mee te maken
). Maar dat is óók weer per gemeente verschillend
Liek_ schreef:Ulestro; ook dit is niet waar. Het ligt maar net aan het bestemmingsplan van je gemeente.
)
ulestro schreef:Liek_ schreef:Ulestro; ook dit is niet waar. Het ligt maar net aan het bestemmingsplan van je gemeente.
ik ben heel zeker dat het waar is
we zijn er nu al meer dan een jaar mee bezig en ik volg de richting om naar stedenbouw te gaan![]()
hier in belgie is het gewoon vnf je meer dan 15m² per paard wilt hebben dat je naar de provincie moet
onder de 15m² gaat het naar de gemeente
erleyne schreef:Laat TS nou net bij Rotterdam wonen, dat ligt volgens mij nog altijd in NL!!!!!

ikke schreef:Wat een moeite allemaal, en het is allemaal zo simpel. Men kope een vrachtwagen-met-containerlaadkraan, zoeentje dus:
Je koopt een zeecontainer, die je ombouwt tot paardenstal en dan pak je die zo op:
en zet 'm neer waar je dat wilt, desnoods op de parkeerplaats van de gemeente.
Moeilijker is het leven niet.........
Lynn_Nikita schreef:ja, klinkt zo simpel , maar toch mag dat ook niet!!!