wie moet ik nou kiezen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:31

Ik zou zeker weten voor de pony gekozen hebben.
iig veel sterkte.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 11:16

Ik heb eens een goed gesprek met mijn ouders gehad. En we hebben het volgende bedacht;
Waarschijnlijk past mijn pony toch beter bij mij dan mn paard, maar om dat uit te vinden ga ik eerst een tijdje lessen volgen (van een prof, heeft ook geholpen met beleren) om te kijken hoe alles uitpakt. Mochten mijn paard en ik een goeie combi zijn, dan hou ik haar, mocht het niet zo zijn dan heb ik haar iig goed doorgereden en kan ik haar weer verkopen.
In die tijd dat ik dat doe moet ik bewijzen dat ik het verzorgen en rijden van 2 paarden aan kan, dan mag ik beide houden. Mocht het zo zijn dat ik 2 paarden aankan maar toch mijn paard wil verkopen omdat we niet bijelkaar passen, dan kan dat natuurlijk, maar mijn ouders zien ook wel in dat je met een paard vaak meer mogelijkheden hebt dan met een pony (bijv opleiding deurne mag niet met pony) Iig hebben we in dat geval afgesproken dat ik een ander paard mag als mijn instruktie denkt dat ik verder kan komen dan de gemmiddelde ruiter.
We zijn het er iig wel over eens dat mijn pony zeer waarschijnlijk beter bij mij past dan mijn paard. Maar misschien hebben we het helemaal bij het verkeerde eind maar dat zien we dan wel weer, ik ben iig tevreden met deze oplossing en alternatieven.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 16:58

Als ik het zo lees, haal ik ook eruit (zoals anderen al eerder zeiden) dat je liever je pony wilt houden dan het paard. Ik weet niet hoe groot jij bent en hoe groot je pony is, maar als je pony redelijk groot is kun je ook tussen de paarden prima meedraaien op wedstrijden (dressuur dan in ieder geval, springen zal moeilijker worden) ik ken mensen die met een pony tussen de paarden starten en het toch niet slecht doen. Succes met het nemen van een beslissing.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:09

In je profiel staat dat je pony te koop staat, dus je zal je beslissing wel hebben gemaakt... Ik hoop dat die een goed tehuis krijgt!
Ik ben benieuwd of je echt Deurne gaat doen, je moet er wel een 'type' voor zijn.
Hee succes, en we horen het wel Lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:19

Hmm. Ik zou je pony houden. Je paard kan nog niet echt wat zeg je en een band heb je er ook nog niet mee. Als later blijkt dat je toch 2 paarden kan doen, kan je er altijd weer een paard bijkopen en verder gaan waar je met dit paard gebleven bent. Een pony met die speciale band kan je NOOIT meer terugkopen!!!

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 07:25

marfiek schreef:
uit je profiel las ik dat je pony nu te koop staat.. jammer dat je er 1 moest verkopen bgrijp dat dat een hele moeilijke keuze was, helveel succes en sterkte ermee

Die pony staat al een tijd te koop hoor,
de ene dag wil ze haar wel weer verkopen en de andere dag weer niet,
maar ze staat al een tijdje zo te koop,maar ik ken volcano wel,en ze doet Goldy toch niet weg.
Elke dag zegt ze weer wat anders tegen me,maar ik vind ook wanneer je haar stukjes leest,schrijft ze het een beethe zo op,dat ze eigenlijk wil dat anderen zeggen dat ze de pony moet houden,vooral het eerste stukje.
En Goldy is een vet goede wedstrijdpony,misschien nog wel beter als dat paard.

Ferda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 19:38

nou janke!!Ik weet al wat!Hou je ze bijde,maar zorg ik voor Goldy,en rijd ik op haar enzo,en jij met Starlet!!!hahaha grapje hoor.Als ik jou was zou ik Starlet doen,maar Goldy moet je ook niet weg doen!!Bijde niet!!