oke dan
we hebben afgesproken dat als ik schade berokken met het paard of aan het paard dat de rekening voor 1/3 voor mij is
dus als ik daadwerkelijk met/bij het paard ben en er gebeurt wat zijn de kosten voor mij (1/3)
dierenarts kosten voor enting en/of controle zijn voor hun evenals in het geval van ziekte
of schade niet door mijn toedoen
en ook hoefsmid en tandarts is voor hun
als ik schade toe breng aan het harnachement vervang ik dit
gebeurt bovenstaande dan meld ik dit meteen aan de eigenaren zodat er geen onduidelijkheid ontstaat wanneer het gebeurt is
als het paard de volgende dag als ik geweest ben kreupel of iets dergelijks loopt
zijn de kosten voor een dierenarts (indien nodig) op basis van voor mij 1/3 en voor de eigenaren 2/3
natuurlijk kan je nooit zeggen dan dat het mijn schuld is maar ja dat stuk moet ik maar aannemen in vertrouwen
net zoals ze mij erop vertrouwen dat ik bel als er iets kapot is of gebeurt is
ik huur het paard voor 2 dagen in de week dus het is redelijk makkelijk te controleren
het paard heeft nu mok maar daar hoef ik niks aan mee te betalen mocht het het geval zijn
zij waren toch zo netjes om dit te melden bij mij
dus de rest moet ook maar in vertrouwen want je kan per slot van rekening niet altijd vooruit kijken en weten wat er gebeurt
de eigenaren zijn dol op het beestje dus dat zegt mij ook wel genoeg
en we hebben een proeftijd afgesproken
tevreden benangelique

edit wat vergeten
Laatst bijgewerkt door Zappa op 02-04-07 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt