ERG vies aan de binnenkant van achterbenen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oensan

Re: ERG vies aan de binnenkant van achterbenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 08:29

liesje_waal schreef:
oensan :lijkt me niet fijn voor je paard dat de binnekant onder zit
eb paarden staan in de natuur ook niet op stal en worden ook niet bereden
als je je paard hierbij kan helpen waarom niet
ze kunnen namelijk ook gaan ontsteken als ze neit schoon gemaakt worden (in echt mee gemaakt)
en dat is geen pretje
sins dien hou ik het super bij

zucht Gaaaap je moet lezen wat er staat!

Klijntje

Re: ERG vies aan de binnenkant van achterbenen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 11:20

oensan schreef:
Waarom wil je perse de koker wassen?? Ik ben geen natural, maar in de natuur lost het zich ook vanzelf op en wordt het ook niet gewassen. Mijn ruin heeft het de ene keer wel en dan weer maanden niet. Alleen als hij uitschacht als ik erbij ben haal ik wel de klonten van zn geslachtsdeel af, maar verder laat ik het met rust, dan maar vaker de binnenkant van zijn achterbenen schoonmaken.

*neem aan dat dit aan mij gericht is*
Zoals je wel hebt kunnen lezen in m'n laatste postje, ben ik zelf inmiddels ook van het idee afgestapt dat m'n paard er altijd brandschoon bij moet lopen Knipoog Ik heb nu ook ontdekt dat de klonten met een flexibele nopjeshandschoen redelijk makkelijk van z'n benen af gaan, dus dat scheelt alweer een hoop wassen.
De plasser zelf is wat ik ook al zei dus hartstikke schoon, geen klonten of losse velletjes, wat ik wel eens bij andere ruinen zie.
Overigens heeft mijn paard er al erg lang last van, misschien al wel z'n hele leven, en het is constant, dus niet zoals bij jouw paard. Ik en m'n stalgenoten hebben nog niet eerder een ruin gezien die zo (extreem?) veel smegma produceert.
En of het in de natuur vanzelf wordt opgelost, tsja daar heb je geen ruinen natuurlijk Clown Wie weet heeft dat er ook wel wat mee te maken.