Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mirgino schreef:ik vind de prijzen die genoemd worden erg laag genomen![]()
prijzen van 125 euro zijn echt van voor de oorlog

kuzzie_anne schreef:mirgino schreef:ik vind de prijzen die genoemd worden erg laag genomen![]()
prijzen van 125 euro zijn echt van voor de oorlog
Toch niet![]()
Ik betaal €100 per maand. Bij deze prijs zit basisbrok en hooi/stro inbegrepen. Er is een goede, verlichte, buitenbak aanwezig, ruime stallen. Overdag staan ze lekker in een kudde buiten, en `s avonds worden ze weer naar binnen gehaald. Dit wordt door de staleigenaar gedaan, evenals het voeren.

Wilke schreef:Wij hebben:
binnenbaan (25x45), buitenbaan (20x60), nog een buitenbaan (25x45), stapmolen, 5 paddocks, 12 weides , 2 longeercirkels, 4 spuitplaatsen met 1 plaats warm water, vol pension ( binnen buiten zetten elke dag, brokken , hooi , stro en kuilgras, en je stal word gedaan)
200 / 225 , ponystal
230/250, paardenstal

Ja he ?
haha Vieva schreef:wij hebben:
20x60 m buitenbak, longeerbak, tot nu toe 3 weides, 1poetsplaats met warm en koud water en salarium.
stapmolen en vergunning voor binnebak 20x60 m en 20 extra stallen en ook paar poetsplaatsen zijn onderweg.. wordt uitgemest, sportbrok hebben we haver, muslie, vitamines
en een grote zadelkamer..
en ik betaal niks![]()
haha