1 of 2 snede, daar heb ik geen verstand van
haha dus dat weet ik niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wereldhummel schreef:Heb het even na gevraagd maar het is 1ste snede..
Maar kan iemand mij het verschil uitleggen snap der zelf niks van namelijk

Nansje schreef:Ik voer geen kuil want dat is niet goed voor mijn dieren, die gaan er van aan de schijterij!
te veel eiwitten., ik geef liever goed hooi en wat lekker muslie
iedereen betaald blijkbaar wat anders, maar ongeveer het zelfde, wij hebben kwaliteids liggen hier en voor mensen die vaak kopen is het iets goedkoper dan iemand die een losse wilt, en betaald dan 32 euro per baal, anders 30 als je er meerdere wilt.
groetjes
Kuil wat wij aan de koeien voeren heeft veel suikers daarvan raken paarden aan de dunne. Logisch er is ook zeer veel mest op gekomen voor het de 1e (of 2e) sneel gemaait wordt. Onze paardenkuil komt bij een bedrijf weg die het speciaal voor paarden winnen, onbemest, lang spul. Als het uit het pak komt is het zeer mooi spul. Paarden zijn er dol op en niks aan de dunne hoor. Laag suikergehalte
Sirus schreef:Hoe vaker er gewikkeld wordt, hoe beter. Ik betaal ook 30,- voor een baal. Voer 1 baal in 2 weken op aan 2 shetten, 1 merens, 1 kwpn-er, 1 Dexterkoetje en 2 Hampshire Downs.

Ponybokjes schreef:Sirus schreef:Hoe vaker er gewikkeld wordt, hoe beter. Ik betaal ook 30,- voor een baal. Voer 1 baal in 2 weken op aan 2 shetten, 1 merens, 1 kwpn-er, 1 Dexterkoetje en 2 Hampshire Downs.
Hampshire Downs?? Was da :p