Maar we hebben binnenkort een trailer en kunnen we weer mooi binnenrijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liesje89 schreef:Word ook echt gerelmatig gesleeptNOT. Vlak houden wil dus ook nog wel helpen, maar ik weet niet of je de mogelijkheid daarvoor hebt?
jackgirl schreef:Liesje89 schreef:Word ook echt gerelmatig gesleeptNOT. Vlak houden wil dus ook nog wel helpen, maar ik weet niet of je de mogelijkheid daarvoor hebt?
Met slepen maak je de onderlaag JUIST dicht.
Het lijkt alsof je hem een stukje open trekt maar dat is niet het geval.

:
), maar dan ga ik wel op een ander rijden!

kan dus al tijden niet lekker rijden
)! Marit. BlazingBoots schreef:Gewoon bol laten maken...is echt perfect! mijn rijbak is kurkdroog op dit moment!:D
Liesje89 schreef:De bak op stal is ook heeeelemaal drama.
Word ook echt gerelmatig gesleeptNOT. Vlak houden wil dus ook nog wel helpen, maar ik weet niet of je de mogelijkheid daarvoor hebt?
Drainage lijkt ook voor geen meter te helpen want die zou erin liggen.
En het is inderdaad érg slecht voor de hoeven.
Bij mij op stal lopen er al een heleboel met rotstraal. Very nice.
Wou dat er ooit is een keer een goede bak aangelegd word.
Sinds ik er sta is het al zo rot, en dat word dit jaar het 8ste jaar alweer geloof ik!!!

Michelle99 schreef:Heb je het weleens open laten treken met een vaste tand (ong. 30 cm. diep). Meestaal schelt dat enorm. Als je een gaat graaft zie je dat er een dicht geslipt laag is ong. 20 cm. diep. Daaronder heb je meestaal droog zand. Dus vraag een boer om het even voor je open te treken.
Frekja schreef:Of je gaat naar een stalling met binnenbaan, of je stopt met zeuren! Te nat ! Te stoffig. Bevroren! Johh, kom op rijdt dan op de harde weg! Maar het probleem is....een stalling met een binnenbaan is te duur. En ze willen lekker 7x24 uur in de blub staan. Uhhh Ik bedoel niet de pony's !!