hoe groot paard kan er in mijn stal ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sammie_44

Re: hoe groot paard kan er in mijn stal ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:55

Dat bedoel ik ook niet, 1,5 x 1,5... Ik bedoel ermee te zeggen dat mensen tegenwoordig zo groot mogelijk een stal willen hebben, 4 x 4 soms, en dat is gewoon grote nonsens, ze hebben die ruimte niet nodig omdat ze er toch niets mee kunnen.
Op de wei zetten, da's gewoon het allerbeste.

punkielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:00

Als je een stal van 4 bij 3 meter hebt, heb je een grote stal hoor! Er zijn veel kleinere!

Er kan dus een redelijk groot paard in je stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:30

sammie_44 schreef:
Dat bedoel ik ook niet, 1,5 x 1,5... Ik bedoel ermee te zeggen dat mensen tegenwoordig zo groot mogelijk een stal willen hebben, 4 x 4 soms, en dat is gewoon grote nonsens, ze hebben die ruimte niet nodig omdat ze er toch niets mee kunnen.
Op de wei zetten, da's gewoon het allerbeste.

bij ons zijn de stallen zo groot om dat de man met zijn paarden fokten en dus ook regelmatig een merrie en veulen samen in een stal moesten

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:32

Tuurlijk moeten ze overdag naar buiten maar een paard mag ook wel lekker liggen als hij in de nacht op stal staat en als de stal te klein is voor je paard gaan ze niet liggen of ze komen vast te liggen en krijg je een gestrest paard.

Dat was de vraag niet e stal is groot genoeg.