Welke kleur vind je je paard goed staan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 08:52

bij mystery vind ik: donkerblauw, donkergroen, zwart en knalgeel leuk staan

Universe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 08:56

Jamaica is zwart, mijn favo kleuren zijn toch wel kobalt en baby blauw!
Dat staat gewoon het mooiste!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 10:28

Voor Avalon: geel Haha! (ik weet het, maar staat hem echt heel goed),camel/beige, grijs, donkergroen, zwart, blauw, alle kleuren behalve rood, dat vind ik zelf wat minder mooi. Voor Galactica: Alle kleuren, ze is zwartbruin, dus lekker makkelijk.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 10:46

Ik heb een zwarte arabier dus eigenlijk alles staat heel mooi. Maar mijn voorkeur gaat uit naar kobaltblauw, felgeel, felrood en paars. Haha!

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 10:57

Voor Knuffel (donkerbruin) heb ik een kobalt blauwe en een bordaux sjabrak.
Voor Demi (schimmel, helaas 7 juni jongsleden moeten laten inslapen nadat hij een gebroken been had Verdrietig ) had ik de kleuren: rood, zwart, kobaltblauw, donkerblauw en groen. Alles stond haar eigenlijk wel goed...
Verder vindt ik zelf bij een donker paard mais kleur en wit heel mooi staan Tong uitsteken ...die sjabrakken ga ik als ik geld heb Verward voor Knuffel kopen Haha!

Neeltje

Party!! Party!! Party!! Party!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 11:11

Ik heb een koffievos, en daar vind ik eigenlijk alles wel bij staan, behalve donkere kleuren!
Heb ook felle kleuren enzo. Haha!
vooral veel witte heb ik, die staan dr dan ook super!
En rood, blauw, okergeel, beige, grijs.. ik vind dat alles haar staat. Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 11:16

Ameretto is kastanjebruin. Op hem vind ik donkerblauw, zwart en donkergroen het mooiste staan. Maar natuurtinten (beige, grijs, gelige kleuren) vind ik ook super. Als ik ooit alles nieuw voor hem zou kopen, dan zou het zwart en grijs worden, met hier en daar wat donkerblauw.

Op mijn schimmeltje stond alles, behalve rood. Dan was het net het paard van Sinterklaas, vreselijk. Ik had het meeste fel- en donkerblauw voor hem.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:56

Kaminka is bruin en Toon is een vos. Op allebei heb ik zowel donkerblauwe als donkergroene dekjes.

Zwart en beige zal ook wel mooi staan denk ik. Babyblauw lijkt me weer geen gezicht, daar moet je een zwart paard voor hebben.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 13:11

Mijn Omar is een goudvos met blonde manen en ik vind groen erg mooi bij hem staan. Ik heb dus ook bijna alles in groen voor hem... zelfs zijn poetskist Haha! Haha! Verder gebruik ik ook veel zwart.