Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mmaaike schreef:hmm dat wordt dus ook niet echt wat...
rommulus schreef:ge ja net over de grens ???
en eh 4 ton ????
ik kan ze wel goedkoper vinden voor je hoor (moet je niet klagen over de plek
loulou schreef:bij zo'n antwoord zou ik sowieso vertrekken. al is het maar om het principe.
kom nou, jij brengt daar bergen geld naar toe. dan kan hij toch wel op z'n minst een lampje verwisselen!
ik zou bij stal B nogmaals gaan kijken of er te onderhandelen valt over het stalgeld en dan mooi vertrekken
tita schreef:okay jevriend kan je niet helpen.
*denk denk knars knars*
Wat komt die man van stalling 1 wel na
Mmaaike schreef:whahah ja geld he
rommulus schreef:ge ja net over de grens ???
en eh 4 ton ????
Margot_VH schreef:rommulus schreef:ge ja net over de grens ???
en eh 4 ton ????
Je hebt ook boederijen van een redelijk prijs op mooie plekken![]()
Ik zou voor stal B kiezen
Margot_VH schreef:rommulus schreef:ge ja net over de grens ???
en eh 4 ton ????
Je hebt ook boederijen van een redelijk prijs op mooie plekken![]()
Ik zou voor stal B kiezen
pres schreef:Moeilijke beslissing. Maar ik zou denk ik toch voor stal B gaan. Mits er nog wat te onderhandelen valt over de kosten. Ik heb vroeger ook eens bij een pension gestaan waarvan de eigenaresse niet veel wist van paarden. Na veel geleerd te hebben ging het heel erg goed en kon me geen betere wensen.
De man van stal A gaat niet echt klantvriendelijk met je om en de paarden dan ook nog eens 's morgens vergeten te voeren vind ik eerlijk gezegd echt niet kunnen. Natuurlijk zijn er een heleboel pluspunten wat betreft de voozieningen maar als het niet goed onderhouden word en er is amper verlichting etc. heb je er ook niet veel aan.
Natuurlijk is het houden van je paarden aan huis het fijnste en misschien wel voor de toekomst weggelegd. Maar voor nu zou stal B denk ik een goede oplossing zijn.
Heel veel succes met het maken van een keuze. Je wilt toch het allerbeste voor je paarden.
tita schreef:tja en dan ga ik nu zo brutaal zijn om te vragen hoeveel je moet betalen per maand per paard aan man B
tita schreef:om te kijken en serieus te beantwoorden het gaat om de welzijn van jouw paarden.
Maar als jouw centen op zijn dan kan het verkeerd aflopen met de welzijn van jouw paarden
Ben je wel bezig met je rijbewijs?
Stom dus!
doom schreef:ik zou denk ik toch verder gaan zoeken naar nog een andere stal![]()
ik heb nu mijn stem gelegt op stal A vanwege dat bij stal B iemand is die weinig verstand heb van paarden ..
wat als hij zware koliek heeft ..of uhm ik noem maar wat ..hij aardappel schillen voert..![]()
ik vind toch dat ze wel een beetje verstand moeten hebben hoor ..!![]()
en die andere man die altijd dronken is en ze plekkie aan het verwaarlozen is is ook niet echt idiaal..