Speeltjes voor je pony ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Re: Speeltjes voor je pony ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 02:33

ik probeer nu iets te maken van pvc en een balletje.

Een pvc pijp-bocht, met daarin een balletje (dat vast zit, maar wel nog kan rollen) en een klein stukje pijp er bovenop als 'reservoir', in het reservoir kun je dan (dikkere) vloeistof doen, en dan kunnen ze aan het balletje blijven likken, dat draait rond....

verder heb ik een stalen koker met een dop, daarin zitten gaten, en het is bedoeld voor mais, ik hang maiskolven op, wortels en appels. We hebben pas geleden weer een nieuwe boom gekregen, als we een boom omdoen, leggen we hem in de wei, kunnen geiten en paard zich weer een tijd amuseren, en als het droog genoeg blijft, hangen we er dingetjes in, gewoon brood en stukjes appel. Verder vragen we elk jaar om de takken van de treurwilg van de gemeente, daar komt een dikke aanhangwagen vanaf, en dat is dé lekkernij! Heel gezond en ze kunnen weer een tijd vooruit.

Ik ben alleen nog op zoek naar een soort hele harde likblok, harder dan himalaya, zodat ze er ook een tijd mee kan dóen.

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 12:02

Heb je misschien ook foto's Lachen ?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 14:59

Die voerton, of fles of andere dingen met een gat waar je dan eten in doet en wat ze eruit moeten zien te halen lijkt me erg leuk. Soms lees ik hier ook wel eens iets over wilgentakken, ophangen/neerleggen, is misschien ook een idee.

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 19:38

Ja idd maar zijn in mijn omgeving moeilijk te vinden Tong uitsteken