Vraagje over de Lick-it

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hiawattah

Re: Vraagje over de Lick-it

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:55

join the club, ik ben tussen de 5 en de 15 minuten bezig om de verpakking te openenen en dan wil ik hem ophangen in de stal, maar haald de lickit zijn houder nog niet eens, omdat mijn paard haar tanden er al in heeft gezet Lachen
Nu zet ik hem maar buiten de stal in elkaar, dan hangt ie al en doet ze er een uur over voor hij op is ipv 5 minuten Lachen
Ze krijgt er van mij maar 1 of 2 keer maand 1 de rest van de tijd moet ze het doen met een gewone liksteen Lachen Die vindt mijn portomonee iest leuker Lachen

ik snijdt trouwens met een mes de zijkant open en dan is het nog lastig, maar het gaat steeds sneller.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:02

die van mij heeft een lick-it in de houder, en probeert er altijd in te bijten, maar dan heeft hij gewoon het bovenste stukje van die houder ( dat plastic ) in ze mond en begint daar aan te trekken als een gek Clown Slim genoeg heb ik dat touw vastgemaakt aan een waterleiding Nagelbijten / Gniffelen oeps Haha!

Maar ik denk dat hij er wel ff meedoet. Maar volgende keer haal ik me toch een himalaya liksteen geval Tong uitsteken

Mijn lick-it is gewoon opgeknipt een stukje en dan gewoon het plastic eraf scheuren/trekken. en dan middelste hebben we er zo uitgeduwd

Lauralco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:05

Hahahaha, ik ben ook altijd aan het klooien om zo'n ding open te knippen! Erg onhandige verpakking!
Bij Alco hangt de Lick-it vrij in de stal omdat hij anders binnen een uurtje op is. Nu doet hij er een paar weken mee!

Het is echt als afleiding bedoeld, hij heeft daarnaast nog een Himalaya liksteen in zijn stal.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 17:34

Ok ik heb wel in de gaten dat ik niet de enige ben die worstelt met de verpakking Haha!

Nu dit topic toch loopt heb ik nog een vraagje; Op welke hoogte hangen jullie de lick-it? Ik had hem eerst op mondhoogte tegen de muur aan hangen, maar het is 'duurzamer' voor de lickit om hem gewoon midden in de stal te hangen. Hij hangt nu op neushoogte voor mijn paard. Als hij er aan slikt dan vliegt die lickit alle kanten op en hij knalt dus ook vaak tegen mijn paard zijn hoofd. Hebben jullie paardjes dit ook?

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:51

Ik heb laatst zo'n houder gekocht, maar met houder vinden ze er geen reet aan??

Heeft iemand daar een verklaring voor? Want die dingen zijn veel te duur, dus best wel zonde..
Maar zonder houder lusten ze hem wel (dan hang ik die aan de ring met poetsen.. Dan hebben ze 'm zo op (in 3 dagen))

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 18:06

mij paard vond de houder eerst wel eng, maar toen hij de lickit rook toen won zijn maag het van zn hersens.
Zijn je paarden misschien bang voor de houder?

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:29

Nee, ze zijn er niet bang van..
Ik denk dat ze het eerder onhandig vinden ofzo?
In ieder geval vinden ze die houder maar niks..

Zonde van mn geld! Maargoed..

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:23

Ik heb er toevallig pas eentje gekocht, maar ik wist niet dat het in een houder moest. Ik dacht dat ik de versie had gekocht die je gewoon in een doosje hebt.
Nouja toch maar meegenomen naar stal, en laat ze nu elke keer even uit het doosje likken. Let er wel op dat er geen scherpe randjes e.d. aanzitten. Ze vinden het heerlijk en het gaat zo wel langer mee.
Weet helaas wel uit ervaring dat het een ramp is om die verpakking er af te halen ,daar zouden ze echt iets anders op moeten verzinnen..

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:29

Die verpakking is inderdaad een hel Clown mijn zusje krijg het wel eens voor elkaar om de lik-it heel uit de verpakking te halen ZONDER het plastic in te snijden/knippen/etc. Ik heb er zelf meestal niet zoveel geduld mee.

Ik vind m zelf ook lekker Clown ik eet altijd de losse stukjes (oh wat fouout)

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 21:08

Lest schreef:

Vooral de appel is het lekkerst, alleen is mn paard het er niet mee eens als ik mn tanden er eerst in zet Clown Vork Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:26

Mijne lust het niet, raar beest Clown
Hij eet álles, maar dat dan weer niet..

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:41

Helma_Amber schreef:
Lest schreef:

Vooral de appel is het lekkerst, alleen is mn paard het er niet mee eens als ik mn tanden er eerst in zet Clown Vork Haha!

Hebben julie de anijs al eens geprobeerd??? (wel van het nep merk) JamJam!!!! Salmiak smaak

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 12:22

Nee die heb ik nog nergens zien liggen. Overal waar ik kom hebben ze de originele lickits liggen.