Arabesk schreef:Tsja wie houdt het nog wel droog met dit weer het is om gek van te worden.
Het schijnt dat de DB platgebeld wordt door bezorgde mensen over pony's op natte weilanden. Het is al bijna maart, dus het gaat echt niet lang meer duren. De paarden smelten echt niet zomaar en hun poten rotten er echt niet af.
Mijn paarden staan ook buiten en hebben geen mok en prima hoeven.
Maar toegegeven het zou fijner zijn als het eens langer dan twee dagen droog kon zijn, al was het maar omdat ik vanmiddag zelf bijna onderuit ging in een plas
nou inderdaad. bij ons is het nu zó erg, ik haal mijn doorgewinterde mannetje 's nachts binnen. normaal loopt hij 24/7 buiten, zo heb ik het het liefst. vandaag is mijn kleine mannetje gecastreerd, moest vanwege de regen binnen, en eenmaal weer buiten werd hij gelijk ijskoud. ik heb hem weer binnen gedaan, waardoor mijn grote vent buiten moet. nou ja, van één nachtje krijgt hij niets, maar blij is hij er niet mee...

, al was het maar omdat ik vanmiddag zelf bijna onderuit ging in een plas 

. Ga hem nu 2/3 per week met hoefteer insmeren (de hoeven dan voor de slimmeren onder ons
) en hopen dat het weer overgaat. ze staan 'snachts wel droog opgestald en dat scheelt ook al een hoop. Met dit weer is het zoiezo altijd een gedoe met die weides
Kzal blij zijn als het weer lente en zomer is. Dan zitten er wel beesten maar 's avonds valt het mee en je zit niet met die regen en modder. bleeeh!
jaa t weer is echt bagger de laatste tijd. Ik ga morgen weer naar Saskia, ik ben benieuwd hoe t weiland eruit gaat zien..
Ik baal er van dat het zo nat is de laatste tijd, maar nog even en dan ......wordt het lente!!