Overigens hoef je echt niet de hele set van Oster aan te schaffen. Ik heb het zweetmes maar gebruik dat heel weinig, heb de grove noppenborstel, de manen/staartborstel en de zachte borstel van Oster, en daar doe ik het eigenlijk mee.
ah die grove noppenborstel is helemaal geweldig. Had eerst zo'n goedkoop ding, maar die was zo versleten. Nu die van harry's horse, dat handvat eraan vind ik juist prettiger vasthouden. Ik heb een belg met een dikke vacht en die is niet altijd even schoon op zichzelf, dan zijn deze borstels echt ideaal!
Ik heb idd heel weinig haarverlies uit manen en staart, maar gebruik naast de Oster borstel ook Mane & Tail Conditioner, en heb de staart standaard in een vlecht zitten met een staartzak er omheen.
ik ben erg tevreden over die borstels, die hoevenkrabber had ik alleen kunnen laten liggen... beetje overdreven en ik mis mn borsteltje eraan.. maarja dan heb je wel de complete set
kreeg net pb van iemand dat ze in de aanbieding waren bij agradi! Heb ze nu gelijk besteld. Kwam erachter dat als je de (roze) borstels los bestelde goedkoper uitkwam dan wanneer je dat pakket zou bestellen !
Heb nu staart manen borsel, harde borsel, rosborsel en hoevenkrabber besteld. Das wel genoeg is toch het gene wat je het meeste gebruikt. De rest gebruik ik nooit!
Ik krijg tegenstrijdige info als ik de pagina van de Agradi opga, op de eerste pagina staat 59.95 Euro, en als ik echt de pagina opga en verder kijk ineens 65.95 Euro?
heb de echte en de neppers .. de echte zijn dan wel duurder maar gaan idd ook zeker 2 x zo lang mee , nu betaal je ook wel wat voor de naam maar zie hier in de shop en door eigen gebruik toch wel het verschil in de prijs de lekkerste neppers zijn de IR , maar de echte zijn toch net ff van een ander materiaal en hoe jammer ik het ook vind , toch iets beter
Ik heb een aantal Osters en ben er wel blij mee. Alleen die rare handvaten op de noppenborsterls kan ik niks mee. Ik heb kleine handjes en kan ze niet lekker vasthouden, mn handen passen ook niet onder het handvat dus die ligt alweer ongebruikt buiten de poetskist. Het zweetmes vind ik geweldig, gewoon met 1 hand trek je er heel veel nattigheid uit. En de grote harde borstel vind ik ook een superding, die gaat altijd overal mee naar toe.
Ik heb 2 jaar geleden, toen de set net uit kwam en ik een nieuw paard had gekocht, gelijk de set gekocht! Nietin de tas, hoefde het zweetmes de grote noppen borstel er niet bij. Maar ben echt super tevreden!! Echt suoer fijne borstels en na twee jaar nog in super goede staat
Ik vind dat ik eigenlijk wel aan een nieuw poetssetje toe ben... ik zat ook te denken over de Oster of over de nepper ervan. Heb nu zo'n Oster-achtig noppen-massage ding en vindt dat een fantastisch ding. De fijne versie ervan is ook handig. Dus ga maar even rondstruinen of ik iets kan vinden.
Ik heb de hoevenkrabber (vind het juist fijn zonder borsteltje), zweetmes (geweldig ding!) en de manen/staartborstel. Ze liggen ontzettend fijn in de hand & ik vind ze hun geld wel waard. Ik wou de massageborstel & de zachte borstel nog, maar dat staat m'n portmonnee nog even niet toe.