Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mea schreef:Ik heb mijn ruin al bijna zeven jaar en heb de koker nog nooit schoongemaakt. Andere ruinenhouders heb ik het ook nog nooit zien doen of over gehoord? Is het echt zo noodzakelijk dan??
ikke schreef:Mea schreef:Ik heb mijn ruin al bijna zeven jaar en heb de koker nog nooit schoongemaakt. Andere ruinenhouders heb ik het ook nog nooit zien doen of over gehoord? Is het echt zo noodzakelijk dan??
Ik zeg maar zo: doe je het bij jezelf? Doe het dan ook bij je paard.............
Mea schreef:Hoe doen wilde paarden dat dan? Of is het bij hengsten niet nodig??
miriamrocky schreef:Ik heb altijd ruinen gehad en heb het ook nog nooit gedaan mijn DA vind het ook onzin
enige wat ik doe is zomers keer slang er in zeten en klaar ga er echt niet aan zitten of zo dat regelt die zelf maar
en je kunt een paard niet met een mens vergelijke ikke
dan moet je heb ook soken aan doen en elke dag onder een douch stoppen kleren aan doen heb leren op een wc zijn behoefte te doen

roosje84 schreef:Nou een merrie bij mijn ruin helpt niet echt ofzo hoor haha
_Lotjuh_ schreef:Mijn ruin heeft (af en toe) zwart, kleverig spul op zijn achterbenen zitten. Nu las ik iets wat er op neer kwam dat dit een teken is dat de koker erg vies is, klopt dit? Want dan moet ik maar is beginnen met het aan-de-koker-zitten oefenen.
miriamrocky schreef:vind beetje onzin
en heb het nooit gedaan mijn opa heeft 50 jaar paarden gehad en heeft het nooit gedaan ook niet bij de ruinen enige wat wij deden is zomers is de slang er in
en ik vind gewoon een paard moet je niet vegelijke met een met een mens
_Lotjuh_ schreef:@ Ikke: Ik heb mijn pony nog maar een paar maanden, en we zijn nog bezig met een goede band opbouwen. Vandaar dat ik waarschijnlijk dus nog niet overal aan mag komen. Dus zal ik toch eerst moeten gaan oefenen, dan maar hopen dat hij het snel accepteerd en ik de koker binnenkort schoon kan maken.

Citaat:misschien een domme vraag...
maar als de penis haast geen "vellen" heeft als hij hem uit heeft hangen, maar de laatste paar dagen wel vaak met zijn staart tussen de benen zwiept en ook zijn achterbeen regelmatig even omhoog tilt (niet zo hoog dat hij wat raakt) zou er dan misschien toch troep in zitten?
ik kan hem er bij hem wel uit laten zakken als ik op bepaalde plekken op zijn rug langer blijf poetsen, maar als ik er dan een enkel velltje af wil halen trekt ie hem heel gauw in, mag je daar zo aan de zijkant naar binnen met een vochtig doekje??
vind het zo'n vreemd idee
somokkele schreef:roosje84 schreef:Nou een merrie bij mijn ruin helpt niet echt ofzo hoor haha
Dan springt ie er niet op waarschijnlijk......

maar er valt wel es 1 af, en die heb ik wel eens bekeken ja, wat dat precies was