Utrechtse Paardendagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 15:06

Voor diegene die de divozapas hebben; Meenemen!! Want dan heb je vrijdags 20% korting!!
Las ik net even *LOL*

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 15:15

Alice schreef:
Hier heb ik ook niks aan, ik ga namelijk met de bus, en de routeplanner vraagt naar de straatnaam. Help Scheve mond anders kan ik niet komen.
Tenzij ik mij papie heeeel lief moet aankijken Haha!

Vanaf Utrecht Centraal moet je bus 57 hebben (streekbussen) en dan halte Veemarkt uitstappen.
Er gaan geloof ik ook nog stadsbussen naartoe, maar die weet ik niet uit mijn hoofd. De streekbus 57 weet ik zeker.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:36

LindaJ schreef:
Ik zie hier tegenstrijdige info... wendys zegt dat de locatie vanaf Utrecht CS maar 5 minuten lopen is. Ze moet dan doelen op de Jaarbeurs. Maar anderen zeggen dat dit evenement in de Veemarkthallen is. Dat ligt aan de rand van de stad, geen 5 minuten lopen van het centraal station.

UPD zijn in de Veemarkthallen! Zie de eerdergenoemde link en je hebt alle info die je nodig hebt.
Het is dus NIET in de Jaarbeurs!
Viv

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:18

ik heb me vergist, wij (NMPRS promo team) zijn een week later met de stand op het malie veld (ofzo, dacht ik)

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 18:22

In de folder staat: De utrechtse Paardendagen worden gehouden in de Veemarkthallen te Utrecht.
Het veemarktcomplex aan de Sartreweg is goed bereikbaar per openbaar vervoer. Met buslijn 57 vanaf Utrecht Centraal. Uitstappen bij halte veemarkthallen. Per auto bereikt u het veemarktcomplex via de A27. Afritno. 30.

Ik baal nu overigens als een stekker dat ik nog geen bokt-petje heb. Mischien dat ik iets anders kan verzinnen om me te laten herkennen.
Een wit t-shirt met het bokt-logo ofzo.... En dan op de andere kant het logo van onze men-vereniging. Mag ik ook wel reclame voor maken, vind je niet?

Leuk dat er zoveel "bekenden" heen gaan!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:39

Citaat:
In de folder staat: De utrechtse Paardendagen worden gehouden in de Veemarkthallen te Utrecht.
Het veemarktcomplex aan de Sartreweg is goed bereikbaar per openbaar vervoer. Met buslijn 57 vanaf Utrecht Centraal. Uitstappen bij halte veemarkthallen. Per auto bereikt u het veemarktcomplex via de A27. Afritno. 30.

Precies wat ik in twee berichtjes eerder ook al had gezegd. Toch handig als je er vlak in de buurt woont. Alleen de naam van de straat had ik niet meer in mijn geheugen.

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:46

Hallo!

Alice, ik heb net even gekeken op www.utrechtsepaardendagen.nl en daar staat een routebeschrijving bij, ook hoe je met de bus kan komen.
Staat ook de straat bij iets van Sarte....nog iets, ben het weer kwijt....
Maar op de site staat de straat wel.

Ik ben van plan om vrijdag te gaan, dan is onze oudste ( 5 jaar) vrij van school, kan hij mooi mee en ga ik gezellig met mijn 2 koters naar Utrecht, mijn partner werkt in Bunnik, hij wil ons daar weer oppikken als hij gewerkt heeft de schat!
Wie gaat er nog meer op vrijdag?