Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dwertje schreef:mijn voorkeur gaat uit naar nette stallen en toch dagelijks weidegang.Dacht dat het niet bestond maar jawel hoor het kan wel degelijk
mrie schreef:Ik ben aan de zoveelste pensionstal toe. Ik heb opgegeven te zoeken naar het neusje van de zalm. Grootste euvel is dat op nette stallen met binnenbak of all weather buitenbak de paarden veel te weinig buitenkomen. Vanuit het oogpunt van de pensioneigenaar is mijn redenatie dat het veel goedkoper is de paarden zoveel mogelijk in de wei te zetten. Vanuit de klant zou je toch zeggen dat er heel veel mensen zijn die ook paard vooral op de weide willen, ze kunnen hun energie kwijt, krijgen vanzelf genoeg beweging en ruwvoer en hebben contact met andere paarden.
Ik ga nu naar een stal met bende op het erf en een blubberbak, maar dat nog lever dan onverzorgde stallen of geen weidegang...
Lopen jullie hier ook wel tegenaan en wat heeft jullie voorkeur?
Ludora schreef:Ik ken toch zeker 2 echt goede stallen. De een is waar Runningkawa t ook over heeft. Prima stal. Weidegang, goede bak mooie stallen, goed voer.
Mijn huidige stal is ook prima, alles voor de paarden. Weidegang, een (wel wat aan de kleine kant) binnenbak, buitenbak, nette stallen, goed voer. Mijn paard voelt zich er toppie !! En ik ook !!
stngetje schreef:ik zoek een stal in de buurt van helvoirt maar valt niet mee hoor![]()
ik heb eigen auto dus dat is geen probleem.
weet iemand ook een stalling voor mij
dorothea schreef:Helaas is meneer Smarius niet meer....en is De Distelhoeve tegenwoordig handelsstal Jordan Stables...
stngetje schreef:ik sta nu bij een boer in moergestel maar dat is niks .
heeft geen binnen of buitenbak en ik voel me er een beetje alleen
heel goed verzorgt dat wel maar ik wil graag wat mensen om me hen
dus als iemand nog een leuke stal voor mij weet...................
) Renske_ schreef:stngetje schreef:ik sta nu bij een boer in moergestel maar dat is niks .
Is Hilvarenbeek te ver weg voor je of niet? zo niet dan weet ik dé ideale stal!
(moergestel is niet heel ver bij hilvarenbeek vandaan of wel? ben niet zo goed in topografie)
stngetje schreef:ik sta nu bij een boer in moergestel maar dat is niks .

dwertje schreef:stngetje schreef:ik sta nu bij een boer in moergestel maar dat is niks .
mrie heeft een stalling gevonden in helvoirt,misschien kun je haar een pb sturen.een ander stalgenootje van me is ook naar helvoirt gegaan.Ik weet dat ze nog adverteren dus misschien is er nog wel plaats voor je.Ik weet ook nog een leuke stal,maar dan moet je me maar even pb sturen
)