Het is allemaal best wel te doen hoor, alleen moet je wel keuzes maken.
Ik sta om 6 uur op ( nou ja, ik blijf wel eens 20 min, langer liggen ).
Ik begin om 7 uur met werken tot half 4 ( heerlijk flexibele werktijden ).
Dan ben ik om 4 uur op stal, doe 2 of 3 paarden ( afhankelijk van de dag, in ieder geval 2 stallen mesten, 1 paard rijden, 1 paard longeren en de stal aanvegen en de avondbeurt voeren vaak, soms geef ik ook nog een uurtje les, dan blijft 1 paard op stal (komt wel los overdag natuurlijk) ).
Dan ben ik meestal rond 7/8 uur thuis, soms moet ik nog werken 's avonds, dat is meestal om 8 uur 's avonds, dus dat haal ik wel, maar dan kan ik niet meer eten
Als ik naar huis ga 's avonds heeft mijn man meestal gekookt. Na het eten moet ik nog studeren ( volg nu masteropleiding 20 uur in de week zelfstudie ) of werk in voor het bestuur van de vereniging, meestal tot een uur of 10/11.
Dan nog ff tv kijken en rond 12 uur slapen. Huishouden doe ik in het weekend, of ik ruil eens een avondje in ipv studeren. Ik werk 36 uur in de week, op vrijdagmiddag ben ik vrij, dan doe ik boodschappen. Voor de kleine dingetjes ga ik in mijn lunchpauze naar de winkel.
Het is druk, maar als je geen studie meer doet, dan kan je toch 's avonds nog wel een paar uurtjes op de bank ploffen en een boekje lezen ofzo. Best te doen hoor, ook als je wat vaker moet overwerken. Het is wel fijn als je een stal hebt waar ze een beetje ruime openingstijden hebben. Waar ik nu sta kan ik tussen 9 's ochtends en 10 's avonds terecht. Soms zou ik wel eerder of later willen, dan komt dat beter uit.