Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vjestagirl schreef:Stro: check
Word gemest: check
De hele dag door ruwvoer, 2x per dag brok: check
Goede sportbrok:check
Weidegang het hele jaar door, binnen en buiten halen:check
Goed weides en alles wat daarbij komt kijken: check
Onweer binnen, vriezen binnen: check
Goede bak, altijd te rijden, nooit les: check
Ruime boxen met sociaal contact: check
Wasplaat warmwater: ontbreekt, wel koud water binnen
Eigen instructrice: check
Buitenrij mogelijkheden: redelijk, maar n half uurtje met de trailer en je hebt n check
Stapmolen: check
Longeerring: check
Alles voor 225 in de maand
Woon je toevallig in de buurt? Midden Utrecht?
En als mijn fjord me 250 in de maand zou kosten dan mag ik in m'n handjes knijpen, kep t laatst uitgerekend en ze kost me gemiddeld zo'n 315 in de maand. Alles meegerekend, inc extra potjes ed.
Ilzas schreef:Vjestagirl schreef:Helaas, Noord-Holland (noord). Dan heb je er een zeer goede deal aan voor 225 per maand. Mag je echt niet klagen
(alleen stalling en gebruik maken van rijbaan..)4EverHobbes schreef:Ik betaal € 195 per maand en behalve het warme water wordt bij mij op stal aan alles wat je beschreven hebt voldaan. Oh ja, er loopt 1 hond los, maar die hoort bij de boerderij. Maakt dus geen problemen met de paarden en komt beslist niet in de rijbak of het weiland. Andere honden zijn niet toegestaan, evenals pennymeisjes en kleine kinderen. Alleen een buitenbak, maar is super te rijden, met name omdat er geen paarden in los mogen en er niet in gesprongen wordt. Er is een aparte springbak.
Verzorging tot in de puntjes, 24 uur per dag controle en elke dag gaan de paarden naar buiten. Met slecht weer worden ze binnengehaald. Ik hoef echt nooit meer terug naar een manege...
Het KAN dus wel hier in de regio Ilzas!