omdat ik dat gewoon heel leuk vind!
maar ook aan de dressuur word hard gewerkt
heb vorige week nog 1,15 gesprongen *trots*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb wel in de B gesprongen, maar kreeg daarna een nieuwe jonge pony, en die wou nog niet echt. Ben niet echt zo'n springer. Thuis spring ik wel, gewoon voor de afwisseling! Heb ook nog met de hengst B pony's gesprongen, maar toen werd ik uitgebeld, te zenuwachtig
Dat was in 2000, daarna besloot ik dat ik er maar niet verder in ging, kwa wedstrijden dan. Met Yago (de hengst) heb ik thuis eens 1.20 geprongen
maarre,mijn hoofd-tak is dressuur,omdat ik dat gewoon bijster interessant vindt,het gevoel dat een piaffe of passage je geeft,of juist een super uitgevoerde appuyement!of wat dacht je van een echte zwevende uitgestrekte draf?
er zijn toch mensen die springen erg leuk vinden!
. Hij sprong er wel heel hoog overheen maar dat heeft ie wel vaker als ie een hindernis voor de 1e keer springt... Het is echt superleuk gewoon!
denz schreef:Hebben ze bij die stal tegenover ons(waar jij de bak weleens huurt) geen plaats voor je?

.
Omar is ook gek op springen en vind dressuur maar niets. Wedstrijden zal helaas niet gaan omdat ik geen trailer heb en mijn auto ook geen trailer kan trekken. Heb ook een beetje wedstrijdangst.