Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fitzroy"]
Liberty: je mag pas volgend jaar mei herexamen doen.
Ik heb dit jaar herexamen rijden gedaan en heb gelukkig het papiertje binnen. Maar 2e fase: geen haar op mijn hoofd die eraan denkt.
[/quote]
Ja dat weet ik, enne, dan hebben wij dezelfde mening over de ORUN denk ik![]()
![]()
[quote="Fitzroy schreef:Mijn 'geliefde' instructeur geeft ook daar weer les, dus ik weet al van tevoren dat ik ga zakken ....
carlijn83 schreef:Wat is dat toch met het idee dat de paarden die daar lopen van je medecursisten niet te rijden zijn? Ik ben vorig jaar een aantal x met een vriendin mee geweest (1e fase in Nunspeet) (en dit jaar ga ik hem zelf daar doen) en dr was nix geen gekkigheid aan de hand hoor! Als blijkt dat een paard niet door anderen normaal valt te rijden mag het paard niet meer met de cursus mee doen!!
Dus niet te negatief denken aub

janna schreef:Nou, .... ik heb de cursus gedaan in Nunspeet. Misschien zit er nu een andere leidster, maar wij hadden mevrouw M. V. Uiteindelijk was iedereen bang voor haar, en wij hadden en een te groen paard, en een gestoord paard in de cursus. Bovendien ahdden we nog een paard dat dressuurmatig vrij slecht was. Anderen vonden ook al dat die paarden niet mee konden doen, maar ja.. er werd niets van gezegd. Niet verzonnen dus, maar een feit.
Citaat:Abby, bij ons op cursus liep er een Fries mee, dus dat maakt niet uit. Friezen zijn ook paarden, you know en dienen ook zo behandeld te worden.
Fitzroy schreef:Tja, het ligt er maar hoe paarden gereden zijn, Pipo.
Er zat bij ons een meisje op cursus die Z1 reed met haar paard, maar niemand kon hem nageeflijk krijgen:?
En wat je met je eigen paard rijdt, wil nog niets zeggen over hoe je op andere paarden wegrijdt. Een combinatie moet ook klikken.
Bij ons was iedereen toevallig M en hoger maar misschien ligt dat ook aan het feit dat ik de dressuurrichting heb gedaan.