*Foto-update* Bungalow Boschhoeve

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 11:41

liberty schreef:
eeejz

leuke pics, goed dat je het daar leuk gehad hebt! Die appie is leuk, je weet zeker niet of die papieren had???

linda

Nee, ik heb me daar eigenlijk niet zo mee beziggehouden.

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:43

Leuke foto's! Alleen is dat bit van die Appalisa niet wat te groot? Of komt dat door dat er meer druk aan die kant is van de teugels?

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 11:49

miesie schreef:
Die nieuwe stallen zijn ook echt niets Boos! Vroeger hadden ze echt hele ruime stallen en stonden er ook niet zo veel paarden, maar doordat Peer meer paarden kwijt wil Frusty En de boel stond trouwens ook op instorten, maar om nou op zo'n manier nieuwe stallen te bouwen Verward maar jah.....
Gelukkig gaan de haffies veel naar de wei en hoeven ze niet zo lang, zo krap te staan. Maar toch sneu

Dat van die stallen is voor een deel terecht, dat betreft het oude spul aan de achterkant van de binnenbak en aan de rechterbuitenkant.
In de loods zelf staan allemaal nieuwe standaard (Corton?)boxen en daar is helemaal niets mis mee.
Ik heb zowiezo het idee dat Peer de hele zooi aan het opknappen is, hij is momenteel bezig met het bouwen van een overdekte spuitplaats.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:51

Bolle"]
[quote="liberty schreef:
eeejz

leuke pics, goed dat je het daar leuk gehad hebt! Die appie is leuk, je weet zeker niet of die papieren had???

linda

Nee, ik heb me daar eigenlijk niet zo mee beziggehouden.
[/quote]

had ik ook niet verwacht hoor, maar is wel een mooie appie!!

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 11:52

tinkerlover schreef:
Leuke foto's! Alleen is dat bit van die Appalisa niet wat te groot? Of komt dat door dat er meer druk aan die kant is van de teugels?

Lijkt mij wel hé, het was echt wel een samengeraapt zooitje.
De zadels waren ook een crime, hij heeft o.a. een zooitje van die kunstof Wintec zadels en die waren echt niet zo best meer.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:10

Bolle schreef:
Leuk verhaaltje over Komiek.....

Stond naast mij iemand te kijken die op hem zou gaan rijden en die vertelde dat Komiek bij hem altijd bokte als hij hem in de galop liet aanspringen.

Joh, dat paard doet geen vlieg kwaad..

Ik heb het zelfs meegemaakt dat we op de heide waren en dat ik hem inhield terwijl de rest van de groep weg gallopeerde.. Hij heeft alleen maar gehinnikt en bleef keurig bij me.. Ik heb hem toen in een handgallop naar de rest gereden.. Ik moest wachten op een meisje met een kleine pony die niet zo hard liep..

Je kan me dus alles wijsmaken, behalve dat dat paard bokt.. Heeft ie in de week dat ik hem gereden heb geen 1 keer gedaan..!