cavaletti schreef:Ik wil niemand de ogen uitsteken met nananana "ik heb een eigen binnenbak", Daar ben ik te oud voor. Ik werk al vanaf mijn 15e (dus ruim 20 jaar), rook niet, drink niet, geef geen geld uit aan dure kleding of wat dan ook. Mijn luxe is mijn leven met de paarden en andere dieren.
Misschien is het bij de Penny meisjes die reageren een vorm van jaloezie, de meeste jeugd van tegenwoordig teert op de zak van papa en mama, rookt, zuipt, wil dure merkkleding enz enz.
Dus de mensen die dan jaloers zijn, zijn zielig.
Ik denk dat de "echte" paardenmensen er veel voor laten liggen om hun hobby te kunnen betalen.
Ik ben naar het buitenland verhuist omdat ik hier de ruimte heb en een binnenbak.
Maar iemand de ogen uitsteken omdat ik toevallig een binnenbak heb is nog geen seconde in me opgekomen en is denk ik ook alleen maar een conclusie van de jaloersen onder ons.
Ik voel me echt gezegend met het feit dat ik deze mogelijkheid heb, maar nogmaals ik heb er hard voor moeten werken.
Sorry, was niet aanvallend bedoeld, maar zo komt t op mij over.
( en ik teer niet op papa en mama's zak, ik rook niet, zuip niet buitenproportioneel veel en wil ook niet alleen maar dure merkkleding
) Ben ook absoluut niet jaloers, gun het je van harte. Maar nogmaals, het kwam misschien een beetje verkeerd op mij over.
Dus ik wens je veel plezier met je eigen binnenbak