Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Re: Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 08:28

cavaletti schreef:
Ik wil niemand de ogen uitsteken met nananana "ik heb een eigen binnenbak", Daar ben ik te oud voor. Ik werk al vanaf mijn 15e (dus ruim 20 jaar), rook niet, drink niet, geef geen geld uit aan dure kleding of wat dan ook. Mijn luxe is mijn leven met de paarden en andere dieren.
Misschien is het bij de Penny meisjes die reageren een vorm van jaloezie, de meeste jeugd van tegenwoordig teert op de zak van papa en mama, rookt, zuipt, wil dure merkkleding enz enz.
Dus de mensen die dan jaloers zijn, zijn zielig.
Ik denk dat de "echte" paardenmensen er veel voor laten liggen om hun hobby te kunnen betalen.
Ik ben naar het buitenland verhuist omdat ik hier de ruimte heb en een binnenbak.
Maar iemand de ogen uitsteken omdat ik toevallig een binnenbak heb is nog geen seconde in me opgekomen en is denk ik ook alleen maar een conclusie van de jaloersen onder ons.
Ik voel me echt gezegend met het feit dat ik deze mogelijkheid heb, maar nogmaals ik heb er hard voor moeten werken.

Sorry, was niet aanvallend bedoeld, maar zo komt t op mij over.

( en ik teer niet op papa en mama's zak, ik rook niet, zuip niet buitenproportioneel veel en wil ook niet alleen maar dure merkkleding Vork ) Ben ook absoluut niet jaloers, gun het je van harte. Maar nogmaals, het kwam misschien een beetje verkeerd op mij over.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:53

geen eigen binnenbak maar wel een binnenbak die ik gebruik op de manege waar ik sta

NeverForgetS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:20

Helaas alleen een eigen buitenbak, ga in de winter altijd met
me paardje naar de manege en rij daar voor mezelf als ik geen
les heb.

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:47

eva2 wat bedoel je met een half open binnenbak?

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 17:40

Mloes schreef:
Ik snap het nut van dit topic niet helemaal geloof ik ? Zo van : ik heb lekker een eigen binnenbak, nananana Tong uitsteken
Cin staat op een pensionstal, en ik ben er altijd smiddags als er niemand is. Dus ik heb ook een soortvan eigen binnenbak. Maaaaar, ik rij er nooit Vork Verschrikkelijk saai, laat ons maar lekker t bos ingaan Haha! Dus ik wens je veel plezier met je eigen binnenbak Haha!

Mijn idee, trouwens, jij werd niet geacht te reageren, jij staat namelijk maar in een pension, haha Haha!
Ik zou trouwens al heel blij zijn met een plaats op een pension/manege waar een binnenbak is, maar ik ben blijkbaar snel tevreden! Vingers aflikken

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:26

Ik ben begonnen met werken op me 12e ben nu bijna 22 maar geloof me als ik op jouw leeftijd ben kan ik nog geen binnenbak aanschaffen.. en ik rook ook niet/drink niet/ga niet uit/ en merk kleding boeit me ook niet.. dus dat is gewoon onzin.. want ik ken mensen die ook jong zijn begonnen met werken die roken en drinken en die een dikke auto onder hun reet hebben en met dure kleding lopen die 3 keer per jaar op vakantie gaan en die een binnenbak hebben.. dus nee ik denk dat je gewoon het geluk moet hebben om zo iets aan te kunnen schaffen.. maar dat je veel moet laten om een binnebak te kunnen aanschaffen is natuurlijk kul..

Dennis_Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:01

Ik heb bij ons achter een kleine bak ja... Ma echt rijden kun je er niet in. Tis meer voor te longeren enz. Meschien een beetje stappen en draven..

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:08

Nee heb geen binnenbak helaas.. Wel de buitenbak van de buren tot mijn beschikking Knipoog
We hebben alleen wel een grote schuur over,, dus dat brengt me wel op een idee;
iemand enig idee hoeveel je ongeveer voor een standaar bak betaalt die aangelegd kan worden in een bestaande schuur?

russell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:24

Ik rook en drink baco's in het weekend, en ik koop graag dure kleding, heb 3 paarden en ik ben dus absoluut niet verwent. Mijn man en ik werken keihard net als ieder ander mens. Helaas geen binnenbak. We hebben een groot huis met een groot stuk land, helaas geen vergunning voor een schuur voor een binnenbak.
In ieder geval harstikke leuk voor je.
gr.

beauty05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:26

wij hebben alleen een buitenbak waarvan de dtainage kapot is. jij heb echt mzzl

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:30

Ik heb niet eens een buitenbak. Haha!
Stel je voor een binnenbak. Knipoog
Echt mazzel heb je met een binnen- en buitenbak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:37

Nou ell beauty
Of je al lang werkt en veel spaart scheelt toch echt wel een hele hoop. Ja
daardoor hebben wij in nederland een huis met 3ha grond kunnen kopen.
Nee, geen binnenbak, maar wel de rest van de paardendroom aan huis.
En dat was niet gelukt als we met de 25 waren gaan werken en dure auto's en vakanties gehad hadden.
Dat is puur gelukt op hard en veel werken en bijna niets uitgeven Lachen
En het is heerlijk nu Ja

En ooit hoop ik ook hier een binnebak te hebben Ja

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:40

Mijn ouders zijn er overna aan het denken om een stuk grond achter ons huis bij te kopen en daar een binnenbak of een half openbak te bouwen want een buitenbak die ik nu heb is niet ideaal en ook nog eens niet goed gedraineerd:S

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:55

Ik vind het wel grappig dat het meerendeel wat hier reageert dus niet naar de titel kijkt van dit topic en dat sommigen dan een beetje triestig reageren....
Een beetje geluk heb je zeker nodig in je leven maar ook voor geluk moet je soms hard werken! En bepaalde vormen van afgunst of jezelf zielig vinden kost onnodige energie!

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 20:04

nee ik heb alleen een buitenbak want de paarden van ons staan altijd op de paddoc dus hebben we dat niet echt nodig wel soms een beetje koud groetjesn nelefleur

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 20:06

cavaletti schreef:
Ik wil niemand de ogen uitsteken met nananana "ik heb een eigen binnenbak", Daar ben ik te oud voor. Ik werk al vanaf mijn 15e (dus ruim 20 jaar), rook niet, drink niet, geef geen geld uit aan dure kleding of wat dan ook. Mijn luxe is mijn leven met de paarden en andere dieren.
Misschien is het bij de Penny meisjes die reageren een vorm van jaloezie, de meeste jeugd van tegenwoordig teert op de zak van papa en mama, rookt, zuipt, wil dure merkkleding enz enz.
Dus de mensen die dan jaloers zijn, zijn zielig.
Ik denk dat de "echte" paardenmensen er veel voor laten liggen om hun hobby te kunnen betalen.
Ik ben naar het buitenland verhuist omdat ik hier de ruimte heb en een binnenbak.
Maar iemand de ogen uitsteken omdat ik toevallig een binnenbak heb is nog geen seconde in me opgekomen en is denk ik ook alleen maar een conclusie van de jaloersen onder ons.
Ik voel me echt gezegend met het feit dat ik deze mogelijkheid heb, maar nogmaals ik heb er hard voor moeten werken.

Dit klopt ook niet helemaal ik ben dan maar pas 15 maar moet van mijn centen toch echt een pony onder houden. En nee ik loop niet in merk kleren, ik drink niet en ik rook niet. Ik heb mijn shetXwelsh kunnen houden door hem zelf over te kopen en hem te onderhouden. Dus zelfs kinderen offeren alles wel eens op.
En ja ik ben niet jaloers hoor ik red het prima hier. En ik hoop dat ik het later ook voor elkaar krijg. Maar dat is de vraag. Zo niet. Wat maakt het uit zelfs zonder bak kunnen mijn pony's en ik het prima redden. Maneges genoeg in de wereld om te gaan vrijrijden. Knipoog En ik begrijp je vraag van het topic best. Maar jongeren omlaag halen is niet nodig. Er zijn genoeg die er net als mij veel voor moeten opofferen.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 20:13

Mloes schreef:
Ik snap het nut van dit topic niet helemaal geloof ik ? Zo van : ik heb lekker een eigen binnenbak, nananana Tong uitsteken
Cin staat op een pensionstal, en ik ben er altijd smiddags als er niemand is. Dus ik heb ook een soortvan eigen binnenbak. Maaaaar, ik rij er nooit Vork Verschrikkelijk saai, laat ons maar lekker t bos ingaan Haha! Dus ik wens je veel plezier met je eigen binnenbak Haha!

Hoezo? Ik heb geen binnenbak maar ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoeveel mensen er echt een EIGEN binnenbak hebben Tong uitsteken

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:50

Zoo, dat wil ik ook wel bij mijn huis Vork

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 12:15

Beetje jammer dat men dit topic ziet als "de ogen uitsteken van..." Bloos

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 14:39

passieX schreef:
eva2 wat bedoel je met een half open binnenbak?

Een bak met open zijkanten (alleen de onderlaag is dicht zeg maar). Waar normaal gesproken de ramen zitten zit bij mij niets! En een dak dus! 's Zomers lekker luchtig, en niet in de felle zon, 's winters wel koud natuurlijk, maar droog. Ik vind het ideaal.

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:23

Nee, ik heb ook geen eigen binnenbak... zelfs de buitenbak die ik gebruik is niet van mij. Maar ik ben er niet minder gelukkig om! Kan met slecht weer gelukkig wel hier in de buurt binnen rijden! Dus dat is op zich al heerlijk.

Ik vind t wel geweldig voor Cavaletti dat ze nu eindelijk haar droom heeft kunnen verwezelijken, en ben blij voor je, dat je het nu echt naar je zin hebt! Je hebt t ook gewoon verdient, om nu de luxe van een binnenbak te hebben!

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:48

Mmmm, je kunt er ook voor kiezen om geen binnenbak aan te leggen!
Ik heb een prima buitenbak van 30x60 mtr. en een groot weiland. Zou ik een binnenbak laten aanleggen, dan zou ik: A: heibel krijgen met de gemeente, B: heibel krijgen met de buren (uitzicht) en C: we zouden zelf ook niets meer kunnen zien, we zijn juist zo blij met het verre uitzicht dat we hebben! Bovendien moet je de financiën niet onderschatten. De kosten zijn hoog.
Maar ieder zijn meug! Ik hou van buitenrijden, regen of geen regen en ik ben blij met mijn buitenbak, maar daarom misgun ik het een ander niet, hoor! Met name als mijn buitenbak bevroren is, lijkt het me best fijn een goede binnenbak te hebben om door te trainen!
Groeten van Yetse

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:52

Wij hebben een binnenbak, 20*40, hij is oud, maar ik word nooit nat, en ik waai nooit van m'n paard. Ben er echt heel blij mee!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:20

Mensen waar ik voor gereden heb, waren bezig met het bouwen van een binnenbak van 15 bij 30. Helaas heb ik er niet meer van genoten omdat ik daar gestopt ben. Het dak zit er inmiddels op zag ik, dus zij zouden er nu droog kunnen rijden Knipoog

Ik zou ook wel graag een binnenbak willen, maar hier mag je met vrijstellingen tot maar maximaal 200 m2 aan bijgebouwen plaatsen, een binnenbak zou het dus nooit mogen worden vanwege de woonbestemming op ons erf. Hoe hard we ook werken en sparen Tong uitsteken Dan maar verhuizen tegen die tijd dat we er echt 1 willen Knipoog Haha!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:29

Oef, dat zou wel relaxed zijn zeg Lachen

Ik heb gelukkig over een paar maandjes ook geen klagen meer!!
Op mn werk waar mijn paarden sindskort ook staan wordt alles uitgebreid en gaan we naar een nieuwe accomodatie met 2 binnenhallen Lachen