Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jantie schreef:Francis schreef:.. Dot is als veulen in het lint terecht gekomen waarmee ik de paddock voor't spenen in tweeën had gedaan en in haar blinde paniek rende ze toen door het band óf ze zat al in het beoband, heb niet precies gezien wat er gebeurd was, maar toen ik Dot veilig op stal had bleek het beoband in tweeën.....
Hoe breed was de band ?
FlyingHigh schreef:Ojeeeee, je gaat verkassen?!? Blijven jullie wel aan de andere kant van de plas??
Francis schreef:Ja Rosa, check de site van BeoBand maar, het wordt zelfs in hele brede maten geleverd speciaal voor dit 'zandkeer'doel voor bijv. longeercircels. Dat kan dus.
Wat hangen betreft... bij mij hing het na vier jaar niks meer dan na het zetten. Het hing iets omdat ik het met de hand had vast gezet en dan kun je 't gewoon niet mooi strak op spanning zetten zoals 't hoort. Zet je't zoals het geadviseerd wordt dan blijft het strak.
Jantie schreef:Ik heb uiteindelijk voor de hipposafety fence gekozen. Goedkoper en gemakkelijker aan te brengen.
http://www.hipposafetyfence.com/0000009 ... index.html
Als ik nog stukken moet afzetten die niet in hout zijn gebruik ik dit terug. Er zitten opspanners bij waardoor je (indien nodig) steeds kan bijspannen.