russel schreef:Tja, zijn schade moet hij toch ook kunnen bewijzen, maar persoonlijk zou ik mijn paarden niet achter zulk een afrastering willen hebben. Die draden zijn loeischerp als ze daar door heen komen en trekken ze ook niet zomaar stuk.
Ik zou een houten hek van een meter zetten en daarop nog een verlenging met een lint dat onder stroom staat maar die paaltjes naar binnen (de wei) gericht houden zodat je ze niet kunt beetpakken. Niemand kan dan stroom vatten. Aan de binnenkant van de houten omheining kan je ook nog een lint zetten. De paarden komen dan ook niet tot dicht bij de omheining, ook dan kunnen ze lekker niet aan je paard zitten, iets wat ik niet graag zou hebben. Aai, weg poes idee van een vervelende buurman. Aan de buitenkant ziet het er netter en steviger uit.
Verder heb je een vervelende buurman. Buren kunnen heerlijk zeiken. Zorg dat je aan jouw kant het netjes hebt, eventueel vraag je de politie even te komen en hun commentaar te geven op wat je eventueel anders zou moeten gaan doen en verder gewoon verder met je leven gaan. Wij hebben ook vreselijke buren, die zijn nu klaar met zeiken omdat alles bij ons klopt en wij op goede voet met de politie staan.
Heb je enig idee wat een houten hek kost? Ik bedoel het is mooier, maar ook zoveel duurder (en meer onderhoud) dat het voor veel mensen niet te betalen is...