weer of geen weer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: weer of geen weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 09:01

behalve vandaag Knipoog

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 09:02

Ik ga altijd (wel met de auto)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:19

ik moet wel heb paarden thuis dus als ik er niet heen ga krijgen ze geen eten Ach gut
ander paard dat ik rij ga ik ook eigenlijk altijd heen of het moet echt heel erg stormen

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:21

Ik heb verzorgponys en als het regent ga ik wel,
maar in zo'n weer als vandaag vind ik het gewoon veel te gevaarlijk.. dus vandaag sla ik een dagje over Lachen

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:04

ellepel schreef:
behalve vandaag Knipoog

Nee ook vandaag, juist vandaag. Lekker door de woei en de plens. Zo lang het niet onweert (wij hebben alleen een buitenbaan) gewooon aaaaaaltijd!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:08

Mijn mannen staan ook aan huis dus ook ik ga altijd! En ik heb eigenlijk ook nooit geen zin! Nu staan ze nog even lekker buiten uit te waaien, maar mogen over een klein uurtje wel naar binnen Haha!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:10

Ik (of me vader) moet altijd wel, want ze staan thuis. Dus me vader moet zo iezo voeren en ik moet (als het weer het toe laat) ze altijd binnen en buiten zetten.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:15

weer of geen weer, ik stap er op. Ze moet beweging hebben en hoe vervelend het ook is, lopen zal ze Lachen Jammer dat we geen binnenbak hebben maar je kan niet alles hebben he?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:20

Ik ga altijd heen, maar ik ga met deze storm niet rijden. Dat is niet verantwoord aangezien de buitenbak a. op 10 minuten rijden is (langs weg of open vlakte dus beide geen succes) en b. die bak volledig ondergelopen is. Ik ga nu ook echt geen buitenrit maken, gister poging gedaan tot wandelen en toen werd het paard gek en ik gleed uit en kwam onder het paard. Voor de medemens die daar de hond uitlaat. fiets of auto rijdt is het niet veilg als ik de weg op ga. Ik zet de staldeur open en hij mag zich een tijd vermaken in de wei Knipoog

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:23

Dat ligt er maar geheel aan. Meestal ga ik wel, maar soms heb ik toch al geen zin Tong uitsteken Op dagen als vandaag, mag ik niet eens van les parents Clown Nou ja, vandaag komt het meer omdat ik moet leren dan dat het zulk slecht weer is. Vorige week met dezelfde storm ben ik wel geweest, maar dan hou ik het toch echt bij borstelen, voeren en de stal doen. Je vliegt bijna van je paard af met dit weer Haha!

Saberabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:25

Maakt mij niet uit wat voor weer tis maar ik kom elke dag bij m'n paard ! Lachen .. Alleen of ik elke dag iets met hem doe is de vraag .. dat ligt wel aan het weer natuurlijk Knipoog .. maar ookal is t heel slecht weer dan kan ik (aangezien er geen binnenbak is) altijd nog lekker borstelen en knuffelen Tong uitsteken

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:29

Ik ben gister wel geweest, maar vandaag blijft ze maar lekker in de wei staan hoor. Ga me niet zeiknat laten regenen Clown.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:34

Ik heb een vz-pony maar dan kan ik nu in de winter en in de herfst doordeweeks niet heen.Mag niet van mijn ouders omdat ik altijd veel huiswerk en heel laat thuis ben.In het weekend ga ik meestal wel gewoon.Denk dat mijn vz-pony nu ook wel binnen staat.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:06

pfoe het is nu wel heftig hoor, ik heb zelfs mijn veulen en shetje binnengehaald. rijden met dit weer doe ik niet, Faram heeft er een hekel aan en dan heeft de training geen nut... ik ben vanmorgen en vanmiddag geweest, lekker alle boxen schoon en even de beentjes strekken, maar dat is het ook geweest voor vandaag.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:08

Verzorgpony alleen op zaterdag, en met dit weer zou ik wel willen, maar hebben die mensen zoiets van: Kom maar niet, de beesten staan toch allemaal te schuilen. Eigen paard zou ik wel naartoe gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:10

ik heb al 1 van de 3 achter de rug Nagelbijten / Gniffelen
de ander staat in een park op een open vlakte dus kan hij maar ook ik nergens schuilen, dier ed zich wel vandaag, en vanavond naar nummer 3 toe.. Nagelbijten / Gniffelen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:16

Ik ga zoveel mogelijk naar mijn paardje toe!!
Alleen zomers laat ik er wel is 1 dag op het land vind ze namelijk heerlijk 1 dagje vrij!!
Dit doe ik vaak als het gewoon heet is hiero in nederland dus rond een graden of 36/37 dan zet ik der een dagje stil..
Maar dit heeft niet te maken dat het zo warm is en geen zin meer omdat ik haar ook een dagje rust gun en het ook niet heel lekker is om hard te werken met dat hete weer vaak ga ik wel maar spuit ik der af en gooi ik der weer naar buiten...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 16:18

ik heb dus ook verzorgpony's. Ik heb net wel gezegt dat ik altijd ga maar het is toch wel heeel heftig idd Tong uitsteken . Maar ik mag trouwens ook niet van me ouders..

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:18

Ik ga er altijd heen!! Eigenlijk altijd 2 keer per dag.
Ze staan niet thuis dus ze krijgen wel eten enzo maar ze komen er altijd 2 keer per dag uit. 1x molen/paddock en 1x rijden.
Met t weer van vandaag ga ik niet rijden maar ik ga wel naar ze toe!

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:21

Op de tijden dat ik normaal naar mijn verzorghaffie ga ga ik met geen weer er ook naar toe. Ik heb met ze afgesproken dat ik door weer en wind kom. Dus dan moet je er ook aan houden. Ook al kan ik niet rijden, ik wil altijd even kijken hoe Rinse er bij staat die dag. Dus gewoon gaan en dan maar kijken wat je wel en niet kan doen. En anders kun je altijd nog gezellig wat gaan drinken. Tenminste de baasje van mijn verzorghaffie vinden dat meestal wel gezellig!

sibondJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:36

ik rijd elke dag minstens 2 paarden, ik vind persoonlijk ook als ik dat niet zou doen alleen maar omdat ik het weer niet goed genoeg vind dat ik mn paarden niet waard bne.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:38

Ik ga altijd en rij ook iedere dag.
BEHALVE vandaag Haha!
Wij zitten middenin het bos en ik vond het toch wel erg creapy met al die omvallende bomen.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:52

Ik ga elke dag naar de paarden. Lachen

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:54

ik ga elke dag alleen vandaag houd het toch even op... Het is nu echt levensgevaarlijk buiten.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:56

elke dag 2 keer per dag minimaal. moet alles zelf doen.alleen als ik in eht weekeind naar mn vriend ben doet iemand anders ze voor me.