Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar het was gewoon een vraagje, want minderjarige tekenen ze ook, maar dat is toch ook niet geldig?
)
(tosti's, patat enz..
)

monsera schreef:Stal 2 is 5 kilometer fietsen en dan wil jij met de bus gaan?
Ik snap niet dat je op stal 1 zo lang gestaan hebt.Beschimmeld hooi.Ik was er na 1 maand al weer weg geweest.Arm paard.
) Carmuh schreef:tsjaah, je hebt dan wle contract, maar je mag weg hoor, als je maar die maand wel betaald, als je weg zou gaan en niet zou betalen, zaul je grote problemen krijgen...
en de paarden krijgen niet altijd beschimmeld hooi, soms wel, maarja, als je dat ziet gooi je het eruit en pak je schoon, dat doe ik tenminste...
en als nando ook op zaagsel moet dan ken je dat tog zeggen, hij is mischien wel vies erop, maar dat is iets anders als er niet op kunnen omdat hij alles op eet, want pablo kan er wel op maar mag het niet omdat hij dus gewoon 1 baal per dag op eet...
en ik heb gehoord dat jij een andere reden hebt opgegeven waarom je weg gaat, maarja...

Spot schreef:Carmuh schreef:tsjaah, je hebt dan wle contract, maar je mag weg hoor, als je maar die maand wel betaald, als je weg zou gaan en niet zou betalen, zaul je grote problemen krijgen...
en de paarden krijgen niet altijd beschimmeld hooi, soms wel, maarja, als je dat ziet gooi je het eruit en pak je schoon, dat doe ik tenminste...
en als nando ook op zaagsel moet dan ken je dat tog zeggen, hij is mischien wel vies erop, maar dat is iets anders als er niet op kunnen omdat hij alles op eet, want pablo kan er wel op maar mag het niet omdat hij dus gewoon 1 baal per dag op eet...
en ik heb gehoord dat jij een andere reden hebt opgegeven waarom je weg gaat, maarja...
En al zou ze een andere reden hebben opgegeven, so what. En wat je zegt in je eerste of tweede berichtje dat er stenen in de bak liggen, bij de stal waar ze nu naar toe gaat? Sorry? Ik zie ze niet liggen hoor, heb jij ze zien liggen toen je bij ons op stal was? Nee volgens mij niet, want ik heb je er namelijk nooit gezien. Of je moet denken dat de tapijtsnippers die we in de bak hebben liggen, stenen zijn? Maar oke dat terzijde.
Jij Begreep toch waarom TS weg wou? En nu krabbel je terug? Hmmm beetje vreemd, maar ik denk dan daar het mijne van. 1 tip, laat je door niemand chanteren of wat dan ook, kom gewoon uit voor je eigen mening en blijf daar dan ook bij.

nikki160287 schreef:sorry hoor, maar een enkele keer zit er een klein beetje schimmel in, gaan ze niet dood van, ik heb ook wel eens een hap genomen van een beschimmelde boterham of iets gegeten wat niet meer zo super goed was...ze staan er allemaal goed bij, maar krijgen af en toe beschimmeld hooi?....
Je kan toch niet altijd controleren of er beschimmeld hooi tussen zit? Of je moet wel heel vaak gaan. Een stal hoort jouw paard gewoon geen beschimmeld voer te geven klaar!

nikki160287 schreef:nou ieder zijn eigen mening, maar ik vind dat je er niet over kan oordelen als je er zelf niet gestaan hebt!!! ik kom er al 5/6 jaar en heb het er hartstikke naar me zin...niks aan de hand!!Ze horen het gewoon niet te krijgen klaar. Je betaald geld voor een stalling en gaat ervan uitgoed gevoerd worden. Bij mijn stal zou het nevernooit gebeuren dat ze beschimmeld hooi krijgen, ze letten daar extreem goed op alle v dat de paarden oeding. Maar zou het gebeuren dan waren ze nog niet klaar met mij.
kabaja schreef:Ook ik sta bij XXX, en het bevalt ons prima !!!![]()
Heel gezellig daar, en de paarden staan er idd goed verzorgd op stal...
En die XXX, prima vent, weet veel over paarden, je hoeft maar een kick te geven en hij staat voor je klaar, kan het prima met hem vinden.
Denk dat kangaroo-syl ook een andere reden heeft om weg te gaan, maar daar zal ik niet verder op in gaan.
Beetje banketstaaf om iemand zijn pensionstal zwart te maken via Bokt.nl
En wat betreft het hooi, ziet er prima uit !!!