lange manen invlechten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Delphi2

Re: lange manen invlechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:52

Ik laat de vlechten ook altijd een maandje tot 6 weken zitten, ik doe geen hensgetnvlecht maar allemaal losse vlechtjes die ik nog een aantal ker terug steek door de vlecht heen, dan krijg je een soor langwerpige knottem en daar doe ik dan zo'n stoffen haarelastiek omheen.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:54

Hoi, mijn Haf heeft manen tot onder zijn schouders, en die zijn vrijwel altijd los. Ik vind het in vlechten niet zo mooi staan, en naar mijn idee slijten ze dan juist sneller omdat je er veel aan prutst, en in die vlecht gaat het op den duur ook broeien als het warm is. Knipoog Daardoor gaat een paard schuren, en weg zijn je manen. Ik laat de vlechten er dus nooit langer dan 1 dag in, als ik ze er eens in doe !!! Een hengstenvlecht heeft geen nut bij mijn Haf, zijn manen zijn daar te dik en te stijl voor. De hengstenvlecht valt dan uit elkaar. Vork

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:55

Delphi2 schreef:
Ik laat de vlechten ook altijd een maandje tot 6 weken zitten, ik doe geen hensgetnvlecht maar allemaal losse vlechtjes die ik nog een aantal ker terug steek door de vlecht heen, dan krijg je een soor langwerpige knottem en daar doe ik dan zo'n stoffen haarelastiek omheen.

Dat is precies de manier waarop ik ook vlecht
hier kun je het een beetje zien: http://www.mijnalbum.nl/Foto=F6KEM67B
of deze: http://www.mijnalbum.nl/Foto=CLZHQ6OI

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:29

Ja i.d.d. zo doe ik het ook, behalve die kunstjes dan Clown , ziet er gaaf uit Ja , heb je hem dat zelf geleerd?