Wat voor stalgeld kan je verwachten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joyy

Re: Wat voor stalgeld kan je verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:38

ik sta op een zeer luxe pensionstalling in maastricht. waar alles voor jou word gedaan. en je krijgt gratis dresuurlessen grote binnen en grandprix buitenbak solarium enzo. mooie weien voor €260 euro per maand. voor een pony zal dit ietjes minder zijn denk ik

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:41

hier (t gooi) zou je niet raar moeten kijken van 200 euro. Maar zoals ik begrijp is het bij jullie een stukje goedkoper.
Dus mijn advies, ga in je omgeving kijken hoe duur het verder is. Bij pensionstallen en maneges enzo. dan kan je de mogelijkheden daar vergelijken en dus de prijs ook

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:41

BellyBel schreef:
Ja, Olthuis inderdaad. Is qua faciliteiten etc. echt extreem luxe en extreem goedkoop!

Je krijgt bij Olthuis echt waar voor je geld!!!

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:42

mijn paardje staat in helenaveen heel fijne stal maar betaal wel 240 euro de maand all in

ps ik ben nieuw hier hallo allemaal

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:54

Ik woon in Almelo en betaal daar 85 per maand voor een kale stal. Dus brok, hooi en stalbedekking moet je zelf kopen. S'ochtends wordt er gevoerd. Verder moet je zelf de stal doen en s'avonds voeren, paard in de wei doen etc. We hebben een grote buitenbak, longeerring en weidegang! Helaas wordt dit allemaal niet echt goed onderhouden, zoals de bak slepen ed. Maar als je het geld er voor over hebt zou ik voor Stal Olthuis gaan, daar zetten wij het paard wel eens neer in vakantie..!! Mooie stal, goed geregeld en prachtig uitrijden!! Pling

smaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:04

rond de 100 euro