paddock

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: paddock

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:49

takken van naaldbomen zijn alleen schadelijk voor drachtige paarden, die kunnen abortus krijgen van de stof die erin zit.
Wilgentakken vinden ze ook heerlijk!

Mijn paarden staan de ene keer een halve dag e soms maar een half uurtje in de paddock, maar ze zien er allemaal gelukkig uit en komen ook graag weer binnen. Soms willen ze er niet eens uit, veel duw en trekwerk voordat ze de blabs in stappen, met name de enters, want die moeten nog wat opvoeding hebben hier en daar! Clown

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:50

Christie staat per dag ongeveer 1 uurtje in de paddock, omdat wij op een manege staan moeten er ook andere paarden in de paddock.

x

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:45

De mijne staat 2 à 3 uur in de paddock.
Geen flauw idee hoe groot de paddocks zijn, iig groot genoeg Lachen

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:32

Wij hebben een kleine paddock met inloopstal direct naast de bak. De paddock is ongeveer 20m bij 5 m. Ik zet altijd de bakdeur open, zodat ze dan lekker de ruimte hebben om te rennen. Naast wilgentakken leg ik meestal ook hooi verspreid in de bak, behalve als het heel hard waait. Als het goed weer is, staan ze ongeveer 4 uur in de bak. Als het heel slecht weer is dan maar een uurtje, omdat ze dan gaan lopen zeuren voor het hek en echt naar binnen willen. (De inloopstal is nl. niet hun vaste stal)