paard of vriend?! of allebei?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:29

kan het ook goed combineren.
gaan nu ook echt samenwonen.mijn vriend moppert weleens, maar stiekum is ie best wel gek met mijn tinkertje.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:56

Mijn vriend komt wel vaak kijken als ik moet rijden, vindt ik superlief van hem aangezien hij allergisch is voor paarden. Lovers
Moppert nooit eigenlijk, de schat. Lovers Lovers

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:22

In een relatie lijkt het me de basis dat je respect hebt voor elkaar. Dit houdt in mijn ogen dan ook in dat je ook elkaars mindere punten accepteert. Mocht een vriendje dan vinden dat jouw paardenhobby iets is wat hem niet interesseert dan is het minste wat hij kan doen (en in mijn ogen ook hoort te doen) jouw je hobby en de tijd die je in je hobby steekt gunnen en er niet over zeuren.(zolang hij niet verwaarloosd wordt natuurlijk Tong uitsteken) Wanneer je zoiets voor elkaar gaat opgeven dan groeit er iets scheef in de relatie en daar ga je omgemerkt wat voor terugverlangen denk ik. Dat zal de relatie zeker geen goed doen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:51

Afbeeldingsanex, heeft jouw vriend zelf wel hobbies?

Iemand loslaten schept ruimte in de relatie
Afbeelding

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:34

Bij mij gaat het prima samen...me vriend gaat trouw elke dag mee Lachen
En als ik moet kieze, kies ik tpoch echt voor Marilyn...jammer dan...iemand anders vind je toch wel...Marilyn nummer 2 niet Haha!

Maarja hoef ik niet aan te denken want we zijn heel happiej en ik wacht rustig tot me verjaardag op me beloofde shetje als verjaardagscadeau van me vriend Haha!

VeraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:51

Prima combi. Mijn vriend rijd geen paard, maar is er wel helemaal gek van sinds wij samen zijn. Ik heb Rihjoka van hem gekregen hij gaat iedere dag naar stal. Als ik moet leren voor een tentamen gaat hij naar stal en poets, mest, longeert en ga zo maar door. Super geregeld!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 17:55

M'n vriendje gaat bijna elke dag mee naar m'n paard. Hij vind het schitterend. Beetje rond hangen met de jongens daar, helpen met m'n paard poetsen en zadelen en daarna helpen afpoetsen en afzadelen! IK heb hem nog nooit horen klagen, vraag wel eens of hij het niet erg vind, maar hij zegt dan meestal van " Neej, ik vind bram veel te lief" Kusje Als je ziet hoe ze met elkaar om gaan, elkaar uit dagen in de bak als bram los staat. Echt schattig Lovers

Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:04

Mijn vriend wil zelfs dat ik hem leer paardrijden! *LOL*
Bij mij gaat het dus ook goed, zal het alleen wel wat drukker krijgen wanneer ik weer naar school ga en werk in het weekend, mn paardjes en mn vriendje..

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:06

Ik ga mee met de mening van Oscar en Lielle Lachen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 06:46

En wederom ben ik heel blij met mijn cowboy. Ik mag lekker 7 dagen per week naar knollie, iedere week op wedstrijd of show, naar beurzen gaan. En weet je, hij gaat gewoon gezellie mee.
Hij heeft zelfs les iedere week en vindt het heerlijk om met de trailer te rijden.
Nee hoor niks te klagen! Voor mij geen ander meer!
Viv

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 07:38

Mijn man was even blij als ik toen het er gisteren op leek dat we een stal en wei gevonden hadden,jammergenoeg was het net iets te ver maar anders had hij (bij wijze van spreken)de auto verkocht en geld bijgelegd als ik niet genoeg geld had voor het paard van mijn dromen Lovers
Tsja als hij ergens naar op zoek is ga ik meestal ook mee kijken,zo hoefde een dure pc van mij eigenlijk niet een paar jaar geleden ,en wie zit er nu het meest achter Haha!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:32

Vriend én paard natuurlijk! Dubbele pret! En hij hoeft niet mee naar mijn paard hoor, laat m zijn eigen hobby's maar hebben. En ik ben echt véél leuker mét paard in mijn leven, dus hij meot er maar neit teveel voer zeuren!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:32

Mijn vriend gaat wel eens mee, maar blijft liever bij de hondjes of gaat voetballen, of naar vrienden. Hij klaagt niet, maar ik heb een druk leven, werk fulltime op kantoor en ben savonds nog nagelstyliste, kook, en ben dan weg naar stal. Heb zelf heel weining tijd voor Frits en de hondjes.
Daar moet dus wel verandering in komen, ook voor mij, ik ben de hele dag aan het stressen en plannen.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:06

Mijn vriend loopt er nooit over te zeuren, maar dat komt omdat ik zelf de tijd goed verdeel. Mijn paardje is heel erg belangrijk voor mij maar mn vriend ook. Soms komt het wel eens voor dat er een weekend is dat bepaalde dingen gewoon gepland zijn en we weinig tijd voor elkaar hebben, maargoed... je moet elkaar soms ook een beetje los kunnen laten he. Wel vind ik dat je je paard er niet door moet gaan verwaarlozen!! Je vriend kan je uitleggen waarom je er vanmiddag niet bent maar je paardje niet...
En als hij mij de keuze stelt de paarden of hij... dan is er iets goed mis denk ik.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:31

Ja, je moet het zien te combineren, maar je moet ook elkaars keuzes respecteren en elkaar de ruimte geven de dingen te doen die men leuk of belangrijk vindt. Ook bij mij geeft dat wel eens wrijving. Mijn man heeft NIETS met paarden, ik woon het liefst in de stal, bij wijze van spreken. Hij heeft niet altijd door dat mijn paard iedere dag verzorging nodig heeft. En dat soms de kosten kunnen oplopen, denk maar eens aan de rekening van de dierenarts...Daar baalt hij dan vreselijk van, maar als mijn paard ziek is, laat ik de dierenarts komen, logisch toch?
Hij gaat graag fietsen met een van alle snufjes voorziene racefiets, of vissen met een boot vol geavanceerde apparaten, moet kunnen, ik vind het prima, als hij dat wil.
Ik heb minder moeite met zijn hobby's, dan hij met de mijne. Ik denk toch dat het door het prijskaartje komt, dat eraan hangt.

Hij komt nooit op de stal, het stinkt naar paarden............

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 13:34

dit is even n test hoor want als ik wil antwoorden wordt ik er steeds afgegooid en ik wil zo graag reageren maar t wil niet GRRRR!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:36

Nou vertel een san heeft hij eigenlijk wel hobby's???

Nee ik denk dat je tegen hem moet zeggen dat je hem echt een schat vind maar dat paarden net zoals eerder gezegd zichzelf niet op stal kunnen zetten en niet kunnen voeren. Maar hij heeft wel respect voor je en ik ook niet bang voor paarden (Stoere foto). Maar ga ook eens bij iets kijken wat hij leuk vind(???) En sleep hem dan niet mee naar een keuring ofzo. Maar ja wat vind hij leuk?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:37

Nee ik denk dat je tegen hem moet zeggen dat je hem echt een schat vind maar dat paarden net zoals eerder gezegd zichzelf niet op stal kunnen zetten en niet kunnen voeren. Maar hij heeft wel respect voor je en ik ook niet bang voor paarden (Stoere foto). Maar ga ook eens bij iets kijken wat hij leuk vind(???) En sleep hem dan niet mee naar een keuring ofzo. Maar ja wat vind hij leuk?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:38

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:56

Het is goed te combineren alleen kun je niet van smiddags toto savonds laat op de manege blijven hangen en de weekenden ook nog weg. Je moet ook tijd in je vriend steken anders wordt je op een keer wakker en dan ligt ie niet meer naast je Huilen

Desiree

Re: paard of vriend?! of allebei?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:52

SANEX schreef:
wat vinden jullie?!Mijn vriend loopt vaak te zeuren dat ik teveel met de paarden aan de gang ben!Dan weer bij mn eigen paard,dan weer met een vriendin mee naar n wedstrijd,dan weer naar n keuring en ga zo maar door!Hier is mijn lover niet zo blij mee.

Het is gewoon het verschil dat hij zich zonder jou niet zo goed weet te vermaken, als jij zonder hem. Ik heb daarom altijd gezegd; ik wil een vriend die gedreven is in zijn hobby, of anders met zijn werk. Die is dan ZELF met zijn dingen bezig, zodat ik met mijn dingen bezig kan zijn. Mannen die zeuren moet ik niet. Ik heb gelukkig een vriend die mij gewoon mijn vrijheid gunt.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:52

Mmm.. een vriend die zelf ook rijd is toch wel erg handig ben ik achter gekomen Lachen En samen lekker buiten rijden is toch ook erg leuk Lachen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 16:56

mijn vriend rijd niet, houdt ook niet van paarden, maar heeft nog nooit iets erover gezegd. Hij darten en voetbal, ik mirage.
Is nog nooit een probleem geweest bij ons. Zal het ook niet worden.
En als we een dagje wegwillen gaat hij 's ochtends vroeg gewoon even mee, gaat sneller en hebben we toch ons dagje uit!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 17:14

op dit moment zeg ik... mn paard op 1, maar dat zal vast en zeker veranderen. Zolang ik maarn iet voor de keus gesteld moet worden. Zo heeft hij de voetbal e.d. en ik mn paard e.d.!

Het gaat wel allebei, maar je moet het wel goed combineren, soms moetje dingen afzeggen dat is rot! Maar laat je relatie er niet onderlijden!

Mijn ex had liever niet dat ik naar mn paard ging, en verwachtte dan oko dat ik met een uurtje klaar was en weer terug kwam... zodoende belde hij om het uur zowat... das niet prettig! Ik heb ook gezegd niemand haalt mij en mn paard uit elkaar, hij heeft het geprobeerd en het is niet gelukt met als resultaat het vrijgezelle leven (er waren meer dingen gebeurt hoor!) Lachen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:11

oh sorry wel een beetje vaak geplaatst. Is er iemand die dat even weg kan halen.
Die van mij bouwt paardenboxen en is dol op mijn haf zet hem voor me buiten voert als ik een keer niet kan. Dus dat zit wel goed.