Citaat:
Over weidegang of stal, tja, niet iedereen heeft de mogelijkheden (zeker niet in de Randstad) en ook niet alle paarden gaan graag naar buiten en niet alle paarden kunnen veilig naar buiten (ivm uitbreken, over de omheining proberen te springen of gewoon crossen en slaan). Ik neem aan dat iedereen hier op Bokt het beste doet voor zijn paard wat in de mogelijkheden ligt.
idd, daar ben ik het wél mee eens 
Citaat:
dat maak je er zelf van, ik zeg nergens dat je dan geen paard moet kopen of moet verhuizen, ik heb het erover dat ik dan zou verhuizen, of geen paard zou kopen
Desnoods zou ik mijn paard 30 km verderop zetten. Het welzijn van mijn paard staat voorop
en toch denk ik dat het allemaal makkelijk praten is omdat je wél de mogelijkheid hebt, maar als je werkelijk dagelijks 30 (dus 60km) zou moeten rijden denk ik dat bijna iedereen wel snapt dat het dan wel heel lastig wordt.
Vind het allemaal nogal makkelijk praten hier.
Ik denk dat op stal iedereen liever een stal zou willen met weidegang, maar dat is in heel de regio zowieso uitgelsoten, paarden staan nu gewoon niet meer buiten.
Stallen met paddocks waar ze wel buiten komen zijn schaars