Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar er is ook wat van af gedaan omdat wij onze hindernissen aan hun uitlenen...
Aikie schreef:irene85 schreef:hier betaal je tussen de 200-250, inclusief voeren uitmesten, gebruik van de stapmolen, binnen/buiten zetten, springwei tevens all weather bak met goede verlichting + binnenbak.
Hmm dan valt dat ook nog wel mee ofniet?? wy hebben ut zelfde als jouwn stalling plek.. alleen geen stapmolen.. Dus opzich moeten we naar de prijs 180 oid??
messica schreef:Het ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan in welke streek je zit in het westen is het sowiezo veel duurder!! Ik betaal nu 85 euro p. maand voor een kale stal!! Zelf dus stalbedekking en voer kopen. S'ochtends wordt er gevoerd! En weidegang, gebruik van de buitenbak met verlichting etc. is allemaal inbegrepen. Ook kan de trailer op het erf gestald worden en zitten we meteen aan een kanaal dus super buiten rijden!!

tita schreef:ik zou het niet zo netjes vinden als je van 100 naar 180 euro zou gaan.....beetje voorbereiding voordat je een pensionstal begint zou wel handig zijn
tita schreef:ik zou het niet zo netjes vinden als je van 100 naar 180 euro zou gaan.....beetje voorbereiding voordat je een pensionstal begint zou wel handig zijn
nameless schreef:ik denk dat 150 redelijk zou zijn, maar zou dat wel wat meer in stapjes doen dan in 1 keer 50 erbij..
mensen zullen wel niet voor niks =hun paard bij jullie stallen..of zo laten en zelf laten uitmesten en binnen buiten doen o.i.d
voor 180 kan ik ook naar een stal met binnenbak en stapmolen en longeerpaddocks
ik betaal 210 all inclusive
moet nu wel zelf binnen en buiten doenmaar dat doen de pensionklanten wel beetje in overleg.
Marigold schreef:pff wat een bedragen allemaal, 100 euro is mooi wel nogsteeds 220 gulden!
per maand!
ik vind het wel een redelijk bedrag voor een stal, ook als het zonder voer en uitmesten was denk ik.
dus iets hoger kan je vragen, maar toch, waarom moet het allemaal zo duur zijn, het is al lang mooi als er plekken zijn waar je voor een menselijk bedrag je paard goed kan stallen. (vind ik hoor!)